کد خبر : 1732692 | 02 بهمن 1399 ساعت 09:52 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: خیلی خوب استون ویلا را کنترل کردیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می گوید احتمالاً مصدومیت کوین دی بروین عضلانی است.

گواردیولا: خیلی خوب استون ویلا را کنترل کردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در ادامه روند خوب خود طی هفته‌های اخیر شب گذشته در برابر استون ویلا قرار گرفت و موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد. با این حال با توجه به پیروزی ساعتی بعد منچستر یونایتد مقابل فولام، سیتی با دو امتیاز کمتر نسبت به تیم همشهری در رده دوم قرار گرفته است؛ البته باید توجه داشت که شاگردان پپ گواردیولا هنوز یک بازی کمتر نسبت به شیاطین سرخ انجام داده‌اند.

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی تیمش مقابل استون ویلا گفت: " احساس می‌کنم به خوبی بازی را کنترل کردیم. آن ها چهار بازیکن فوق‌العاده دارند؛ ستاره‌هایی نظیر جک گریلیش و روس بارکلی. آنها این احساس را به وجود می‌آورند که وای شما می توانید از هر سمت احساس خطر کنید.

 

 

1564515

 

 

ما بارها در خط حمله موقعیت های خوبی روی دروازه استون ویلا ایجاد کردیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم اما نهایتاً برناردو سیلوا تفاوت ها را رقم زد."

 

گواردیولا در ادامه گفت: " ما در آخرین مسابقه مقابل برایتون قرار گرفته بودیم که از نظر خلق موقعیت تیم بسیار خوبی محسوب می‌شود بنابراین کار بسیار دشواری داشتیم. طی 5 یا 7 دقیقه استون ویلا سه موقعیت خوب داشت اما نهایتا ما کار را کنترل کردیم و اجازه ندادیم پاس های آنها به مقصد برسد."

 

 

1564461

 

 

در مورد گل اول بازی: " ما آن را ندیدیم اما VAR وجود دارد. من قصد ندارم بازی را آنالیز کنم اما در مقابل یک تیم خوب عملکرد درخشانی ارائه دادیم."

 

دیدگاه‌ها