کد خبر : 1732733 | 02 بهمن 1399 ساعت 12:16 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مدیر عامل؛ مس 15 امتیازی شد

مس رفسنجان در اولین فصل حضور در لیگ برتر ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان است و هم اکنون با 15 امتیاز تیم دهم جدول بشمار می رود.

حمایت مدیر عامل؛ مس 15 امتیازی شد 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم دیروز در تهران و برابر تیم پیکان موفق به پیروزی 3-2 شد؛ این نتیجه نشان می دهد مس چه در خانه و چه در بیرون از خانه با نیت کسب پیروزی به میدان می رود و به دلیل اولین فصل حضور در لیگ برتر به دنبال بازی دفاعی و استفاده از ضد حملات نیست و این بازی شجاعانه می تواند مس را به نتایج بهتری هم در هفته های آینده برساند. 

 

مس موقعیت امروز خود را مرهون دفاع مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه از کادر فنی است؛ مس در هفته های ابتدایی خوب نتیجه نمی گرفت. کم گل می زد و حتی پیروز هم نمی شد اما مدیر عامل و اعضای هیات مدیره از کادر فنی حمایت کردند. البته محمد ربیعی همان روزها هم می گفت تیمش خود را پیدا می کند و به نتیجه گیری نزدیک خواهد شد و در نهایت هم این چنین شد. بدون شک صداقت این مربی در گفتار به نتیجه گیری او کمک کرده است. نمونه اش در بازی هفته گذشته در برابر ماشین سازی وقتی تیمش یک بر صفر پیروز شد به صراحت گفت تیمش خوب بازی نکرده است اگر چه سه امتیاز بازی را به دست آورده و حریف هم شانس پیروزی داشت. 

 

در فوتبال ایران تا تیم نتیجه نمی گیرد و وارد بحران می شود یک راه حل پیش روی همه باشگاه ها است. برکناری مربی و جذب سرمربی جدید. به زعم مدیران فوتبالی عامل نتیجه گیری مربی و عامل عدم نتیجه گیری مربی است و به همین بهانه با ورود تیم به بحران مربی را برکنار می کنند در حالی که مربی در روزهای بحرانی بیشتر به حمایت باشگاه نیاز دارند. مدیر عامل مس باید به بهانه حمایت از محمد ربیعی تحسین شود و چه خوب که لیگ برتر یکی از مربیان خوب و جوان خود را از دست نداد.

دیدگاه‌ها