کد خبر : 1732737 | 02 بهمن 1399 ساعت 12:40 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: نمی خواستم روی لواندوفسکی ریسک کنم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در مورد تعویض ستاره لهستانی تیمش در دیدار شب گذشته مقابل آگزبورگ توضیح داد.

فلیک: نمی خواستم روی لواندوفسکی ریسک کنم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته از سری مسابقات هفته هفدهم بوندسلیگا مهمان آگزبورگ بود و در نهایت موفق شد به سختی و با تک گل رابرت لواندوفسکی حریف را شکست دهد تا به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرده باشد.

 

بایرن مونیخ با پیروزی در دیدار شب گذشته مقابل آگزبورگ حالا 39 امتیازی شده است؛ موضوعی که باعث شده تیم هانسی فلیک با چهار امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی لایپزیش صدرنشین رقابت های بوندسلیگا باشد و همچون سال گذشته اولین شانس کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرد.

 

 

1564577

 

 

در دقیقه 67 مسابقه دیشب بود که هانسی فلیک تصمیم گرفت ستاره لهستانی خود یعنی رابرت لواندوفسکی را از زمین مسابقه خارج کند و جای او کورنتین تولیسو را به زمین بفرستد. فلیک که در مورد این تصمیم خود گفت: " روبرت یک بازیکن بسیار مهم برای بایرن مونیخ به حساب می‌آید و به خاطر اینکه در مورد وضعیت او اطمینان پیدا کنیم، تعویضش کردم. در واقع هرگز به دنبال این نیستیم که روی او ریسک کنیم.

 

صبح روز بازی رابرت کمی در ران پای خود احساس درد داشت بنابراین تصمیم گرفتیم هنگامی که تیم جلو افتاد او در نیمه دوم تعویض شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد."

دیدگاه‌ها