کد خبر : 1732766 | 02 بهمن 1399 ساعت 16:50 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

ریوالدو:

مسی در PSG؟ از این انتخاب شگفت زده نمی شوم

اسطوره برزیلی بارسا معتقد است پی اس جی انتخابی ایده آل برای مسی در صورت ترک باشگاه کاتالان خواهد بود.

مسی در PSG؟ از این انتخاب شگفت زده نمی شوم

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه از قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا باقی مانده و فعلاً هیچ نشانه ای از ماندگار شدن این فوق ستاره آرژانتینی در باشگاه کاتالانی مشاهده نمی شود؛ موضوعی که باعث شده شایعات در مورد جدایی برنده شش باره توپ طلا از بلوگرانا قوت بگیرد.

 پاری سن ژرمن یکی از معدود باشگاه‌های محسوب می شود که می تواند یک بسته پیشنهادی فوق العاده را برای جذب لیونل مسی ارائه دهد. از طرفی این باشگاه می‌تواند به لحاظ جاه طلبی نیز تیمی جذاب برای فوق ستاره آرژانتینی محسوب شود.

 

 

1550171

 

 

ریوالدو یکی از کسانی است که پی اس جی را مقصدی مناسب برای مسی می داند. او به "بت فِیر" گفت:« بله؛ پی اس جی گزینه خوبی برای مسی است چرا که از یک جهت باشگاهی با سازماندهی مناسب است و از سوی دیگر لئو باز هم می تواند با نیمار هم تیمی شده و زوج درخشانی بسازند. لیگ فرانسه یک سطح پایین تر از لالیگا و لیگ برتر انگلیس است و مسی می تواند با فشاری کمتر در میدان همچنان به درخشش ادامه دهد.»

 

 

1564606

 

 

ریوالدو ادامه داد:« اگر او به پی اس جی برود، مقصدی درست و مناسب را برای سال های پایانی فوتبالش انتخاب کرده است. جذب مسی پی اس جی را به تیمی مدعی تر برای فتح لیگ قهرمانان تبدیل می کند و به عبارتی هم مسی از این انتخاب سود می برد و هم باشگاه فرانسوی. از این جهت معتقدم مسی برای پاسخ مثبت به پی اس جی دلایل کافی دارد و تعجب نمی کنم اگر بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کند.»

 

دیدگاه‌ها