کد خبر : 1732840 | 03 بهمن 1399 ساعت 11:08 | 316.6K بازدید | 29 دیدگاه

فولاد به جای استقلال به مصاف العین می رود

رسمی؛ استقلال در مرحله گروهی ACL 2021

با عدم صدور مجوز حرفه‌ای سازی نماینده ترکمنستان، شاگردان محمود فکری موفق شدند جواز حضور در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

رسمی؛ استقلال در مرحله گروهی ACL 2021

به گزارش "ورزش سه"، بر طبق روال سال‌های اخیر سهمیه ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا 2+2 بود تا این‌چنین پرسپولیس و تراکتور جواز حضور در مرحله گروهی را به دست آورند و استقلال و فولاد نیز برای رسیدن به مرحله گروهی، آماده حضور در دیدار پلی‌آف شوند؛ اما حالا عدم صدور مجوز حرفه‌سازی یک تیم ترکمنستانی معادلات را برهم زده و به نوعی برای آبی‌پوشان پایتخت که فصل گذشته با نایب‌قهرمانی در لیگ برتر موفق به کسب سهمیه آسیایی شدند، یک میانبر را به وجود آورده است.


چرا که با حذف نماینده ترکمنستان و احتساب نیم سهمیه این کشور برای ایران، حالا استقلال به صورت مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 حضور پیدا خواهد کرد و سهمیه ایران به 3+1 ارتقا یافت؛ طبق اخبار منتشره از سوی AFC، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارند تا فصل جدید این تورنمنت را هم به مانند فصل گذشته به واسطه شرایط کرونایی در قالب متمرکز برگزار نمایند.


پس از اینکه سیدبندی تیم ها و نحوه برخورد آنها با یکدیگر در مرحله پلی آف مشخص شد، شاگردان محمود فکری باید به مصاف العین امارات می رفتند اما اکنون و با حذف نماینده ترکمنستان، حالا استقلال راهی مرحله گروهی شده و این فولاد است که باید به مصاف این تیم قدرتمند اماراتی برود.


شاگردان جواد نکونام جهت راهیابی به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 که به صورت متمرکز در یک کشور برگزار می شود، کار سختی را برای تقابل با العین دارند و باید دید می توانند مجوز صعود به دور گروهی را کسب کنند یا خیر. طبق اعلام قبلی، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از 14 تا 30 آوریل (25 فروردین تا 10 اردیبهشت 1400) برگزار خواهد شد.


همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در تاریخ 27 ژانویه (8 بهمن) درکوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود و باید دید چهار نماینده چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها در مرحله گروهی خواهد بود.

دیدگاه‌ها