کد خبر : 1732844 | 03 بهمن 1399 ساعت 11:25 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع چلسی، امروز در تست های پزشکی میلان

فیکایو توموری، مدافع انگلیسی چلسی امروز در تست های پزشکی باشگاه میلان شرکت خواهد کرد.

مدافع چلسی، امروز در تست های پزشکی میلان

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد اولین خرید زمستانی روسونری قطعی شده چرا که چند روز پیش فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل لستر اعلام کرد ممکن است فیکایو توموری، مدافع 23 ساله چلسی استمفوردبریج را به صورت قرضی ترک کند.

 

لمپارد در این باره گفت: " جزئیات خاصی وجود ندارد، البته این انتقال هنوز نهایی نشده است. لازم به این موضوع فکر کنم که شرایط از چه زمانی بد پیش رفت، زیرا توموری بازیکنی در حال پیشرفت است. ما در سال گذشته چهار مدافع میانی داشتیم و شما نمی توانید چهار نفر را در یک پست بازی دهید. امسال پنج مدافع میانی داریم، بنابراین شرایط برای مدافعانی که به طور منظم بازی نمی کنند دشوار است بنابراین ممکن است او برای پیدا کردن فرصت بیشتر به صورت قرضی جدا شود."

 

 

1564793

 

 

در همین ارتباط طی ساعات گذشته گفته شد که انتقال توموری به میلان قدیمی شده و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس مدعی شده که این مدافع انگلیسی امروز به ایتالیا و شهر میلان سفر خواهد کرد تا در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کند. همچنین به نظر می رسد که قرارداد توموری قرضی و تا پایان فصل خواهد بود و احتمالاً بند خرید دائمی 28 یک میلیون یورویی در آن گنجانده خواهد شد.

دیدگاه‌ها