کد خبر : 1732847 | 03 بهمن 1399 ساعت 11:37 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

جهانبخش یک بازی دیگر را از دست داد

بازیکن ایرانی برایتون از فهرست تیمش برای دیدار مقابل بلکپول خارج شد.

جهانبخش یک بازی دیگر را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش پس از غیبت در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر انگلیس مقابل منچستر یونایتد و لیدز یونایتد، در بازی آینده برایتون برابر بلکپول هم حضور ندارد و با اعلام گراهام پاتر در لیست بازی قرار نگرفته است.

 

سرمربی برایتون در آستانه دیدار جام حذفی مقابل بلکپول در یک نشست خبری راجع به وضعیت این تیم و بازیکنانش صحبت‌هایی انجام داد و در آن اعلام کرد، طارق لمپتی و علیرضا جهانبخش هنوز چند هفته دیگر به درمان نیاز دارند و در شرایط بازی نیستند و برخی دیگر از بازیکنان ازجمله آرون کانولی، آدام لالانا و دنی ولبک هم هنوز به‌صورت کامل بهبود پیدا نکرده‌اند.

 

1564799

 

برایتون ۱۲ روز قبل در نخستین بازی خود در فصل ۲۱-۲۰۲۰ جام حذفی انگلیس و مرحله سوم این رقابت‌ها به مصاف تیم نیوپورت رفت و در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شد که در این مسابقه علیرضا جهانبخش ۷۱ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

 

جهانبخش پس از آسیب دیدگی‌ای که در بازی گذشته جام حذفی مقابل نیوپورت داشت و از ترکیب تیمش خارج شد، در دو هفته گذشته لیگ برتر انگلیس نیز به دلیل مصدومیت به میدان نرفت و فردا شب نیز تیمش را در یک دیدار دیگر از FA Cup برابر بلکپول همراهی نمی‌کند.

 

برایتون از ساعت ۱۸:۳۰ فردا شنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس مقابل بلکپول قرار می‌گیرد ولی در این بازی علیرضا جهانبخش که در لیگ برتر انگلیس ۱۱ بازی انجام داده و در جام اتحادیه سه بار به میدان رفته و در این مدت سه پاس گل داده را در اختیار ندارد.

دیدگاه‌ها