کد خبر : 1732854 | 03 بهمن 1399 ساعت 12:09 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین روزهای ترنت الکساندر آرنولد با لیورپول

الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، در باخت دیشب این تیم برابر برنلی، یکی از بدترین رکوردهای خود را باز هم شکست و آمار بدتری را به ثبت رساند!

بدترین روزهای ترنت الکساندر آرنولد با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 22 ساله لیورپول پس از رهایی از مصدومیت، هنوز به فرم ایده آل و آمادگی کافی برای درخشش در لیگ برتر نرسیده و نمایش پر اشتباه او در ترکیب لیورپول این سوال را به وجود آورده که آیا کلوپ باید ترنت الکساندر آرنولد را از ترکیب 11 نفر لیورپول کنار بگذارد؟

 

یکی از بهترین مثال ها برای نشان دادن فقدان آمادگی لیورپول در این فصل، الکساندر آرنولد است. آرنولد پس از اینکه زیر نظر یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، توانست خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند، تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود شد.

اما پس از مصدومیت از ناحیه ساق پا، عملکرد این بازیکن در ترکیب لیورپول به شکل قابل توجهی افت پیدا کرد.

 

او نه تنها نتوانسته به نمایش معمول خود در زمین بازی برسد، بلکه حتی ساده ترین پاس ها نیز برای او تبدیل به چالش شده اند.

 

1564811

 

البته این تنها الکساندر آرنولد نیست که پایین تر از سطح انتظار بازی می کند و لیورپول نیز در حال تجربه بدترین روزهای خود از زمان حضور یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم است.

شکست برابر برنلی در آنفیلد، پنجمین بازی پیاپی آنها در لیگ برتر بود که بازیکنان لیورپول از دستیابی به پیروزی بازماندند. این تیم روزها است که با مشکل در گلزنی و ضعف در خط حمله دست و پنجه نرم می کند.

در بازی شب گذشته برابر برنلی الکساندر آرنولد بارها در از دست دادن مالکت توپ مقصر بود و رکورد لو دادن توپ در لیگ برتر را شکست! آن هم رکوردی که در ابتدای همین ماه به نام خودش ثبت کرده بود!

در باخت 1-0 برابر ساوتهمپتون، آرنولد 38 بار توپ را لو داد، اما تنها دو هفته بعد او این عدد را به 39 توپ لو داده در بازی برابر برنلی رساند.

 

1564812

 

عدم آمادگی آرنولد به چشم کارشناسان نیز آمده است و دیوید جیمز، دروازه‌بان سابق لیورپول، به کلوپ توصیه کرده که او را از ترکیب اصلی تیم خارج کند.

 

دیوید جیمز پس از شکست لیورپول برابر برنلی گفت: " من دوست ندارم از بازیکنان مدام انتقاد کنم اما فکر کنم آرنولد 38 بار توپ را لو داد! بیشتر از بازیکن دیگری در این فصل از لیگ برتر.

او بازیکن جالبی است. او در سن خیلی کم به لیورپول آمد، چند باری مجبور شد از ترکیب تیم کنار برود. او بسیار تحسین شد و بخش جدایی ناپذیری از موفقیت لیورپول در لیگ برتر، لیگ قهرمانان، قهرمانی باشگاه های جهان بود و به تیم ملی انگلیس هم رسید.

او بازیکن بدی نیست، اما در عین حال اصلا فرصت استراحت هم نداشته. او این فصل مصدوم شد اما بازیکنان جوان آمادگی خود را راحت از دست می دهند. متاسفانه برای ترنت هم چنین اتفاقی افتاده است.

او غیر از بازی در لیورپول به چیز دیگری عادت نداشت و ناگهان مصدومیت او را به فضای دیگری برد.

راجع به ترنت به عنوان یک بازیکن جوان، این صحبت هست که شما م یتوانید او را یک یا دو هفته از خط آتش خود خارج کنید. FA Cup در پیش است و شاید فرصت خوبی باشد که اجازه دهیم او کمی آرام بگیرد."

دیدگاه‌ها