کد خبر : 1732866 | 03 بهمن 1399 ساعت 13:52 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

لروی سانه:

یک گواردیولای کوچک در گوشم داشتم

لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می گوید که سرمربی سابق‌اش آنقدر با او کار کرده بود که می توانست در حین بازی دستوراتش را در ذهن خود بشنود!

یک گواردیولای کوچک در گوشم داشتم

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه می گوید پپ گواردیولا آنقدر برای تبدیل کردن او به بازیکنی بهتر وقت گذاشت و با او تمرین کرد، که او هنگام بازی احساس می کرد یک گواردیولای کوچک در گوش‌اش نشسته و به او می گوید که در زمین چه کند. سانه در 135 بازی خود برای منچسترسیتی 39 گل به ثمر رساند و تبدیل به یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان لیگ برتر شد.

 

1564832

 

خانه سانه در دوران بازی در سیتی با خانه گواردیولا و همچنین داوید سیلوا و ایلکای گوندوگان در یک ساختمان واقع شده بود، اما او می گوید که این موضوع هیچ فشاری روی زندگی شخصی اش وارد نکرد.

 

سانه در آخرین مصاحبه خود گفت: "من و پپ روابط خوبی داشتیم. من اغلب خانواده پپ را بیشتر از خودش در ساختمان می دیدم. او عصرها که به خانه برمی گشتیم پشت پنجره منتظرمان نبود تا ما را چک کند!

به نظر من خیلی عالی بود که آنقدر نزدیک به هم تیمی هایم زندگی می کردم. همسایگی خوبی بود.

او مرا به سطح کاملا جدیدی رشد داد. بیشتر با کار کردن بر روی جزییاتی مثل اینکه با کدام پا در چه موقعیتی و گونه توپ را می گیرم؟ بهترین کار برای باز کردن فضا چیست؟

 

1564833

 

دیگر مربیان هم این چیزها را به شما می گویند، اما او واقعا هر روز این چیزها را می گفت و بالاخره به جایی رسیدم که یک پپ گواردیولای کوچک در گوشم نشسته بود و به من می گفت چه کاری را چطور انجام بدهم.

اینکه او با دیدن پیشرفت شما متوقف نمی شود، خصوصیت ویژه گواردیولاست.

او یک چیز جدید پیدا می کند تا به شکل خستگی ناپذیر با شما روی آن کار کند. اگر من به منچسترسیتی نرفته بودم، احتمالا هرگز به این سطح نمی رسیدم."

دیدگاه‌ها