کد خبر : 1732872 | 03 بهمن 1399 ساعت 13:49 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین هدیه هجده سالگی: بازی در کمپ نو

ایلاس موریبا، بازیکن جوان بارسلونا، پس از اولین بازی خود برای کاتالان ها راجع به تجربه اش صحبت کرده است.

بهترین هدیه هجده سالگی: بازی در کمپ نو

به گزارش"ورزش سه"، در برد پر حرف و حدیث شب گذشته بارسلونا برابر کورنیا در کوپا دل ری، هافبک جوان و متولد گینه تیم دوم بارسا 74 دقیقه از سوی رونالد کومان به زمین فرستاده شد. ایلاس موریبا گفته است که پیش از این بازی خواب به چشمانش نمی آمد و نتوانسته بخوابد.

این بازیکن 18 ساله توانست برای اولین بار در ترکیب بارسلونا قرار گرفته و از ابتدا برای این تیم برابر کورنیا به میدان برود و پیش از تعویض با سرخیو بوسکتس 74 دقیقه در زمین حضور داشته باشد.

موریبا توانست در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و بارسا نیز با گل های دمبله و برایتویت در وقت های اضافه پیروز این دیدار شد و به مرحله بعد صعود کرد.

پس از بازی دیشب ایلاس موبیلا که بازیکن تیم دوم بارسلونا است، به بیان احساسات‌اش در مورد بازی کردن برای بارسلونا و همچنین قصدش برای استفاده از تک تک فرصت های پیش رو صحبت کرده است.

 

موریبا در این باره گفت: "احساس فوق العاده ای است. از لحظه ای که سرمربی به من گفت قرار است بازی کنم، همه چیز خیلی خوب بود. من رفتم خانه و نتوانستم بخوابم.

من در این تیم واقعا راضی و خوشحالم، مخصوصا از سرمربی بسیار ممنونم و همچنین از همه هم تیمی هایم که این فرصت را برای من فراهم کردند که خوب بازی کنم.

 

1564840

 

من روز به روز پیش می روم. این باشگاه است که تصمیم می گیرد در تیم یک بازی کنم یا تیم دوم. من باید سرم به کار خودم باشد و حواسم باشد که من بازیکن تیم دوم هستم."

 

ایلاس روز سه شنبه تازه هجده ساله شد و بازی در کمپ نو را بهترین هدیه تولد نامید. او افزود: "این بهترین هدیه‌ای است که من می توانستم داشته باشم و بسیار از کومان سپاسگزارم."

 

ایلاس موریبا برای تیم زیر 17 سال و زیر 18 سال اسپانیا بازی کرده، اما هنوز هم مجاز است تا در دیدارهای رسمی برای زادگاه‌اش گینه و یا لیبی که زادگاه پدرش است فوتبال بازی کند.

دیدگاه‌ها