کد خبر : 1732879 | 03 بهمن 1399 ساعت 13:46 | 41.4K بازدید | 3 دیدگاه

ژرژ وه‌آ: رونالدو در جهان بهترین نیست، اما...

ژرژ وه‌آ، ستاره سابق میلان، معتقد است که یوونتوس بیشترین شانس را برای قهرمانی در سری آ دارد و اعتقاد دارد رونالدو بهترین بازیکن جهان نیست.

ژرژ وه‌آ: رونالدو در جهان بهترین نیست، اما...

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره روسونری در مصاحبه ای نظرات خود را راجع به رقابت بر سر قهرمانی در سری آ با هواداران در میان گذاشته است. ژرژ وه‌آ گفت: "میلان مسیر جدید و درخشانی را آغاز کرده است.فرهنگ پیروزی بخشی از DNA روسونری است.

پائولو مالدینی مرد بزرگی است و دوست خوب من است. او کاپیتان فوق العاده ای بود. او مرد سختکوشی است، او می داند که برای رسیدن به بالاترین سطوح چه فاکتورهایی لازم است.

اینتر، یوونتوس و ناپولی همچنان رقبای سرسخت میلان هستند. نمی دانم که آنها قهرمانی را می برند یا نه، اما تا آخرین لحظه برای پیروزی خواهند جنگید."

 

1564847

 

وه‌آ راجع به زلاتان و رونالدو افزود: "ایبرا بسیار قدرتمند و با اعتماد به نفس است، اما چیزهای دیگری هم در میان است. میلان با او قرارداد بست چرا که او می تواند برای بازیکنان جوان بسیار سودمند باشد. او الگو و الهام بخش آنها است.

او همیشه متمرکز است و همه تلاشش را برای چیزی که به آن علاقه دارد می کند. اگر سخت تلاش کنید و علاقه خود را از دست ندهید، سن فقط یک عدد است.

به پیترو ویرکوود، فرانکو بارسی و یا پائولو مالدینی نگاه کنید! آنها بازیکنانی بودند که تا  نزدیک 40 سالگی در بالاترین سطح فوتبال بازی کردند.

 

رونالدو هم همچنین گواهی است بر اینکه چگونه ترکیب کار سخت و اشتیاق می تواند نتایج غیر منتظره ای به همراه داشته باشد.

او در جهان بهترین نیست، اما بسیار تمرین کرده و آموزش دیده تا بهترین شود. من از طرفداران رونالدو هستم زیرا او فروتن باقی ماند و شایسته دستاوردهایش بوده. او برای رسیدن به جایگاهی که الان دارد، جنگید."

 

ستاره سابق میلان، راجع به اینکه چرا یوونتوس را شانس اول قهرمانی می داند، اضافه کرد: "اول از همه به خاطر اینکه من از بچگی طرفدار بیانکونری بودم، دوما به این دلیل که آنها 9 سال پیاپی اسکودتو را برده‌اند.

بچه که بودم در آفریقا مسابقات سری آ و فرانسه را نگاه می کردم. آنها تصاویری از پلاتینی پخش می کردند و من شیفته یوونتوس شدم.

بعدها زندگی مرا به میلان آورد، جایی که من یک خانواده و محیطی بسیار استثنایی را یافتم. میلان همه چیز به من داده، اما من همچنان طرفدار یووه هستم."

دیدگاه‌ها