کد خبر : 1732896 | 03 بهمن 1399 ساعت 14:31 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

چهاردهمین برد نارنجی پوشان برابر شهرداری گنبد

لیگ والیبال؛ سپاهان با 50 امتیاز صدرنشین ماند

سپاهان با پیروزی بر شهداب یزد در نخستین مسابقه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال در صدر جدول این رقابت‌ها باقی ماند.

لیگ والیبال؛ سپاهان با 50 امتیاز صدرنشین ماند

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال امروز با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.


در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر یک به سود نماینده اصفهان خاتمه یافت.


شاگردان رحمان محمدی‌راد در ست سوم این مسابقه 25 بر 21 مغلوب شهداب شدند اما در ست‌های اول،  دوم و چهارم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 16 موفق به شکست شهداب یزد شدند تا هفدهمین برد فصل خود را به دست آورند و با 50 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها باقی بمانند.

 

1564864


شهدابی‌ها نیز پنجمین ناکامی فصل خود را تجربه کردند و با 42 امتیاز در رتبه چهارم باقی ماندند تا دیدار شهرداری ورامین و فولاد سیرجان جایگاه نهایی این تیم را در پایان هفته بیست و سوم مشخص کند. در صورت برد نماینده سیرجان، شهداب به رتبه پنجم سقوط خواهد کرد.


علی اصغرمجرد بازیکن تیم فولاد سپاهان در دیدار با شهداب یزد با 17 پوئن، امتیازآورترین بازیکن بود و حمزه زرینی نیز برای تیم شهداب هشت امتیاز به دست آورد و بهترین بازیکن این تیم در این مسابقه شد.

 

1564863


محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال تماشاگر ویژه این دیدار در خانه والیبال تهران بود.


در دومین مسابقه هفته بیست و سوم که در سالن فدراسیون برگزار شد، تیم‌های سایپا تهران و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان ناصر شهنازی سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا چهاردهمین برد خود را جشن بگیرند.


شهرداری گنبد در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 20 و 25 بر 22 مغلوب سایپا شد تا دوازدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کند و با 22 امتیاز در رتبه هشتم باقی ماند.


امین اسماعیل‌نژاد بازیکن شماره 10 سایپا با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و یونس قلیچ نیازی با 12 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم شهرداری گنبد بود.

دیدگاه‌ها