کد خبر : 1732899 | 03 بهمن 1399 ساعت 15:02 | 46.2K بازدید | 4 دیدگاه

مت رایان قرضی تا پایان فصل در جمع توپچی ها

رسمی؛ هم تیمی جهانبخش به آرسنال پیوست (عکس)

مت رایان گلر استرالیایی برایتون امروز با قراردادی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال دقایقی پیش رسما خبر از جذب مت رایان دروازه بان استرالیایی برایتون داد. رایان 28 ساله از دسامبر گذشته و پس از شکست 3-0 برایتون از لستر جایگاه خود درون دروازه را از دست داده بود و گراهام پاتر سرمربی برایتون ترجیح داد از رابرت سانچز به عنوان گلر شماره یک استفاده کند.

 

 

1564866

 

 

اتفاقی که سبب شد رایان به جدایی فکر کند. پاتر در مصاحبه های خود گمانه زنی ها در مورد اینکه بازی با لستر، آخرین بازی رایان برای برایتون بوده را رد کرده بود اما همواره تاکید داشت که مانع جدایی او نخواهد شد.

در نهایت رایان امروز با قرارداد قرضی و تا پایان فصل به جمع توپچی ها پیوست و باید با برند لنو و الکس رونارسون رقابت کند. او شماره 33 آرسنال را به تن خواهد کرد.

 

 

1564867

 

 

شرایط رایان مشابه شرایط علی رضا جهانبخش در برایتون بود و شایعاتی مبنی بر جدایی ستاره ملی پوش کشورمان نیز به گوش می رسد. پاتر اعتقاد زیادی به جهانبخش ندارد و باید دید او نیز راه رایان را در پیش خواهد گرفت یا خیر.

 

ادو مدیر ورزشی آرسنال در مورد مت رایان گفت:« مت باعث افزایش سطح رقابت در تیم خواهد شد و حمایت مثبت دو گلر دیگرمان را با خود خواهد داشت. ما مشتاقانه منتظر اضافه شدن سریع او به تیم هستیم.»

 

 

دیدگاه‌ها