کد خبر : 1732904 | 03 بهمن 1399 ساعت 15:34 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی والیبال از 5 فروردین استارت می زند

واکنش خوش خبر به شایعه نیامدن آلکنو به تهران

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: شایعه حاضر نشدن ولادیمیر آلکنو در تهران برای اردوی تیم ملی درست نیست.

واکنش خوش خبر به شایعه نیامدن آلکنو به تهران

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور نیافتن ولادیمیر آلکنو در تهران حتی در فروردین ماه سال 1400 منتشر شد. شایعه شده بود که سرمربی روسی تیم ملی قصد دارد ملی پوشان برای راحت تر شدن کار خودش به روسیه ببرد و اردوی طولانی مدتی را تا لیگ ملت ها در این کشور برگزار کند.


حالا سایت فدراسیون در گفت و گو با سرپرست تیم ملی والیبال به این شایعات واکنش نشان داده است. خوش خبر در این باره گفت: برنامه‌های فدراسیون والیبال برای آماده سازی ملی‌پوشان، بر اساس توافق انجام شده با آلکنو سرمربی تیم ملی تدوین و اجرایی خواهد شد و تا کنون خلل یا تغییری در این برنامه‌ها ایجاد نشده است.


وی ادامه داد: بر همین اساس، اردوهای آماده‌سازی تیم ملی از پنجم فرودین‌ماه سال 1400 شروع می‌شود و انشاءالله ملی‌پوشان کشورمان با آمادگی خوبی در لیگ ملت‌های والیبال 2021 که نخستین رویداد سال آینده والیبال ایران است، حاضر خواهند شد. امیدوارم با عملی شدن برنامه‌های تدوین شده، تیم قدرتمندی از والیبال ایران در بازی‌های المپیک توکیو حضور یابد.


خوش خبر در ادامه عنوان کرد: متاسفانه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده‌سازی تیم ملی مطرح است که نادرست است و انتشار این‌گونه اخبار کذب، آثار نامناسبی بر روی تیم ملی و بازیکنان این تیم خواهد داشت که به سود والیبال و ورزش ایران نیست. اگر رسانه‌ها و مردم بخواهند اطلاعات و اخبار درست و دقیقی از تیم ملی والیبال ایران داشته باشند، بهترین مرجع و منبع، سایت فدراسیون والیبال است و از رسانه‌ها نیز خواهش می‌کنم به اینگونه شایعات دامن نزنند تا تیم ملی بدون حاشیه راهی مسابقات مهم سال آینده شود.


سرپرست تیم ملی در پایان گغفت: این شایعات، جز تخریب تیم ملی هیچ سود دیگری ندارد. برنامه‌های تیم ملی والیبال با هماهنگی آلکنو تدوین و مشخص شده است و فدراسیون نیز بر اساس آن حرکت خواهد کرد. هر چه به زمان شروع برنامه‌های تیم ملی نزدیک‌تر شویم، جزئیات آن به طور کامل از طریق سایت فدراسیون والیبال اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها