کد خبر : 1732917 | 03 بهمن 1399 ساعت 16:40 | 23.8K بازدید | 1 دیدگاه

نمی دانم اودگارد می رود یا می ماند

دستیار زیدان: فردا خیلی چیزها را ثابت می کنیم

داوید بتونی به خاطر ابتلای زین الدین زیدان به کرونا امروز در نشست خبری بازی رئال و آلاوس شرکت کرد و از انگیزه بالای بازیکنان برای جبران مافات خبر داد.

دستیار زیدان: فردا خیلی چیزها را ثابت می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش اعلام شد که زین الدین زیدان به دلیل ابتلا به کرونا بازی فردای رئال برابر آلاوس را از دست داده و روی نیمکت نخواهد نشست. رئال پس از دو ناکامی متوالی در سوپرکاپ و کوپا دل ری، فردا محکوم به پیروزی بر آلاوس است تا فاصله با اتلتیکو در صدر لالیگا را کاهش دهد.

 

 

1564873

 

 

داوید بتونی دستیار اول زیدان، در بازی فردا رئال را هدایت خواهد کرد. او در نشست خبری خود در مورد وضعیت زیزو گفت:« شرایط او بسیار خوب است و هرچند فیزیکی ما را همراهی نخواهد کرد ولی حمایت او را با خود داریم. او هر روز در تمرینات با لبخند خاضر می شود و الان هم روحیه خوبی دارد.»

 

وضعیت مارتین اودگارد:« نمی دانم شرایط او چگونه است و اینکه جدا می شود یا خیر. من سرمربی نیستم.»

 

 

1564326

 

 

داوری ها ضد رئال:« در این مورد اظهارنظر نمی کنم. کار داوران بسیار دشوار است.»

 

راموس و کارواخال:« در بازی فردا غایب خواهند بود و هنوز در حال ریکاوری هستند.»

 

زیدان سه سال پیش پس از حذف برابر لگانس در کوپا دل ری، تصمیم به استعفا در پایان فصل گرفت. شکست برابر آلکویانو و حذف از کوپا دل ری نیز باعث تصمیم مشابهی خواهد شد؟« نمی دانم. این را باید از خود زیدان سوال کنید.»

 

 

1564798

 

 

وضعیت فیزیکی و روحی بازیکنان رئال:« تمرین خوبی داشتیم و تیم را با انگیزه برای بازی فردا می بینم. این فرصتی مناسب است تا نشان دهیم تیمی متحد هستیم. سازماندهی و استراتژی تیم برای بازی فردا یک موضوع داخلی است و نه برای نشست خبری. بازیکنان را با حداکثر انرژی می بینم و می خواهند یک نمایش بزرگ داشته باشند. فردا چیزهای زیادی برای ثابت کردن داریم. رابطه بین کادر فنی با بازیکنان نیز نرمال، حرفه ای و خوب است.»

 

دیدگاه‌ها