کد خبر : 1732924 | 03 بهمن 1399 ساعت 17:01 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

او باهوش و فوق العاده است

تمجید ویژه سیمئونه از سوارز پس از دبل برابر ایبار

ال چولو از در اختیار داشتن مهاجمی چون لوئیس سوارز سر از پا نمی شناسد.

تمجید ویژه سیمئونه از سوارز پس از دبل برابر ایبار

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید پنجشنبه شب در لالیگا به لطف دبل لوئیس سوارز توانست شکست را برابر ایبار با پیروزی عوض کند و با نتیجه 1-2 برنده شود. اتلتیکو با این پیروزی اختلافش را با رئال مادرید، تیم دوم جدول به هفت امتیاز افزایش داد در حالی که هنوز یک بازی کمتر از همشهری اش دارد. سوارز حالا با 11 گل زده مشترک با لئو مسی در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

 

 

1560518

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی قرمز و سپیدپوشان پس از این برد ارزشمند گفت:« ایبار به حریفانش اجازه نمی دهد بازی خودشان را به نمایش بگذارند و همیشه بازی کردن مقابل این تیم سخت است. آن ها به لطف پنالتی یک بر صفر پیش افتادند و با این شرایط احساس اطمینان بیشتری کردند. ما بعد از دقیقه 30 بهتر شدیم و سپس سوارز گلزنی کرد تا با تساوی به رختکن برویم. در نیمه دوم هم بازی سخت بود و فرصت های کمی وجود داشت. یکی از آن ها ضربه سر ژوائو فلیکس بود که دروازه‌بان آن را مهار کرد. بازی سختی بود و از کسب پیروزی خوشحالم.»

 

 

1564820

 

 

سرمربی اتلتیکومادرید درباره دو تعویض در بین دو نیمه گفت:« با تعویض ها می خواستیم شرایط را نسبت به نیمه اول بهتر کنیم. به دنبال قدرت بیشتری در میانه میدان بودیم تا حملات سریع تری داشته باشیم اما این اتفاق خیلی کم افتاد. از سمت چپ می توانستیم بهتر به حریف ضربه بزنیم.»

 

 

1560512

 

 

دبل سوارز:« او همیشه هوشمندانه بازی می کند. زمانی توانست گلزنی کند که از یک توپ از دست رفته به خوبی بهره بردیم. پنالتی را هم او گرفت و سپس تبدیل به گل کرد.  سوارز فوق العاده است. به خاطر او خیلی خوشحالم.»

دیدگاه‌ها