کد خبر : 1732930 | 03 بهمن 1399 ساعت 17:41 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

تثبیت رده دوم شهرداری ارومیه با شکست هورسان

لیگ والیبال؛ پیکان به پلی آف امیدوار شد

شهرداری ارومیه با کسب هفدهمین پیروزی جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد و پیکان نیز به قرار گرفتن میان 8 تیم برتر امیدوار شد.

لیگ والیبال؛ پیکان به پلی آف امیدوار شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال امروز با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.


در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در خانه والیبال، هورسان رامسر در روز میزبانی‌اش از شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر یک مقابل شاگردان پیمان اکبری نتیجه را واگذار کرد.


هورسان در این دیدار تنها در ست دوم موفق به پیروزی با امتیاز 25 بر 18 شد تا شاگردان پیمان اکبری با ثبت امتیازهای (23 بر 25)، (21 بر 25) و (17 بر 25) به سود خود در ست‌های اول، سوم و چهارم، هفدهمین پیروزی را در کارنامه ثبت کنند و جایگاه خود را در رده دوم تثبیت کنند. شاگردان عارف باقرزاده نیز به‌رغم این شکست فعلا جایگاه نهم خود را حفظ کرده‌اند.


میثم صالحی بازیکن تیم شهرداری ارومیه با کسب 26 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود. الکساندر دیگواولیویرا هم با کسب 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکن هورسان رامسر بود.


در دیگر مسابقه همزمان که به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، تیم پیکان تهران میهمان آذرباتری ارومیه بود که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود خودروسازان تمام شد.

 

1564897


شاگردان مرتضی عهدی در تیم پیکان تهران با کسب امتیازهای (27 بر 29)، (15 بر 25) و (23 بر 25)، موفق به شکست حریف شدند تا با 7 برد و 20 امتیاز، در رده دهم باقی بمانند؛ اگرچه امیدشان برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر بیش از قبل شد.


آذرباتری ارومیه با پذیرش نوزدهمین باخت در این فصل از لیگ برتر، امیدش را برای صعود به پلی‌آف از دست داد و همچنان قعرنشین باقی ماند.

دیدگاه‌ها