کد خبر : 1732983 | 04 بهمن 1399 ساعت 08:10 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

دفاعیه فاضلی: هنوز با شهر خودرو شروع نکرده ام 

به تیمم ایمان داشتم؛ چرا باید استعفاء می دادم ؟

عمر حضور وحید فاضلی در تیم نساجی ۱۱ هفته بود. او بعد از بازی با ماشین سازی جای خود را به مجید جلالی داد و اما بعد از این اتفاق پیش از دیدار نساجی در برابر شهر خودرو به عنوان مربی شهرخودرو در رسانه ها اعلام شد.

به تیمم ایمان داشتم؛ چرا باید استعفاء می دادم ؟ 

به گزارش "ورزش سه"، اعلام این خبر ناراحتی دوباره تماشاگران نساجی را از وحید فاضلی به همراه داشت. به همین بهانه دقایقی با سرمربی فصل گذشته نساجی صحبت کردیم. ماحصل این گفتگو در پی می آید...

 

* به عنوان اولین سوال برخی از تماشاگران نساجی بر این عقیده بودند شما باید قبل از بازی با ماشین سازی از سمت خود استعفاء می دادید اما به این خاطر در نساجی ماندید که از سوی باشگاه نساجی برکنار شوید و همه دستمزدتان را از این باشگاه دریافت کنید!
همیشه برخی از آدم ها در فوتبال حرف هایی می زنند بدون اینکه سند و مدرکی داشته باشند. آنها بر اساس ظواهر قضاوت نمی کنند و نمی دانم آیا فردا در آن دنیا پاسخ قانع کننده ای برای رفتارهای خود خواهند داشت یا نه . قطعا این دست از آدم ها را نخواهم بخشید. من پیش از این دو بار در نساجی کار کرده ام. بابت سال های ۹۳_۹۴ هم ۱۰۰ میلیون تومان از نساجی طلب داشتم اما از این باشگاه شکایت نکردم اما بروید ببینید چه کسانی از باشگاه شکایت کردند. آنهایی که اهل قائمشهر بودند و به نساجی ابراز تعصب می کردند. از سویی من چرا باید از نساجی استعفاء می دادم؟ من به تیم و بازیکنانم ایمان داشتم و هنوز هم دارم. تیم ما در خیلی از بازی ها خوب بازی کرد و مستحق باخت و مساوی نبود و تنها به خاطر عدم استفاده از موقعیت ها امتیاز می داد. این حتی مورد اشاره مربیان حریف هم بود. نمونه اش آقای تارتار که در مصاحبه خبری بعد از بازی ما با شهامت گفت بعد از گل اول باید گل دوم و سوم را دریافت می کردیم. در بازی با تراکتور تیم حریف گل آفساید به ما زد و در بازی با صنعت نفت یک پنالتی دیگر برای ما نگرفتند و در بازی با فولاد توپی که منجر به گل شد خطا نبود. کمیته داوران از ما به خاطر این قضاوت ها رسما عذرخواهی کرده است که ما اجازه انتشار این نامه ها را نداشتیم. شما تصور کنید این اتفاقات رخ نمی داد. من نمی خواهم بهانه بیاورم. به هر صورت ما در جمع آوری امتیاز خوب نبودیم اما در ارایه بازی خوب بودیم و داشتیم پیشرفت می کردیم. اما در نهایت باشگاه تصمیم گرفت بعد از بازی با ماشین سازی سرمربی جدیدش را به تیم اضافه کند که من هم به این تصمیم احترام گذاشتم. 

 

1564956

 

*شما از باشگاه غرامت گرفتید؟ 
شما این را می توانید از باشگاه سوال کنید. طبق قانون من می توانستم غرامت سال دوم را هم از باشگاه دریافت کنم. اما با باشگاه توافق کردم. مبلغی که من از باشگاه دریافت کردم خیلی کمتر از کل قرارداد فصل اول بود. پس اصلا بحث غرامت مطرح نبود. اگر من استعفاء نمی دادم به خاطر ایمان به تیمم بود و اینکه می دانستم با چند تغییر در نیم فصل شرایط تیم بهتر خواهد شد و بالاخره روزی این فرصت سوزی ها تمام خواهد شد. به این خاطر استعفاء ندادم ولی غرامتی هم نگرفتم .شما می توانید از باشگاه سوال کنید که من چند در صد از باشگاه دریافتی داشتم. 

 

*برخی ها شاکی از این هستند که شما پیش از بازی با شهر خوردو با نساجی با تیم مشهدی قرارداد بستی؟
 من با باشگاه تسویه حساب کرده بودم و دیگری قراردادی با نساجی نداشتم. به مشهد رفتم برای اینکه شرایط باشگاه شهر خودرو را بررسی کنم و حتی از آقای حدادیان هم کسب اجازه کردم و گفتم به حرمت نان و نمک نساجی حتی در ورزشگاه حاضر نمی شوم. ضمنا جهت اطلاع باید بگویم هنوز همکاری من با باشگاه شهر خوردو شروع نشده است ولی پای قولی که به مهدی رحمتی داده ام، هستم. جالب اینجاست که همان هایی که گفتند بخاطر پول استعفا نمی دهد حالا می گویند من آنالیز تیم نساجی را به شهر خودرو داده ام اما نساجی ۱۱ بازی در لیگ برتر انجام داده است و برای همه تیم ها شناخته شده است کما اینکه در صحبت هایی که با مهدی رحمتی داشتم متوجه شدم شناخت دقیقی از نساجی دارد. مگر نساجی در نیمه دوم بازی با شهر خودرو خوب بازی نکرد و آقای جلالی نگفت اگر نساجی همیشه اینطور بازی کند می تواند در لیگ برتر موفق باشد پس این صحبت ها از سوی افراد فوتبالی مطرح نمی شود. من برای مهدی رحمتی احترام خاصی قائل هستم و مانند برادر دوستش دارم و قلبا دوست دارم به عنوان یک مربی جوان موفق شود، ولی در حال حاضر بنده در تهران هستم و هنوز همکاری من با باشگاه شهر خودرو شروع نشده است چرا که من به دلیل یک سری مشکلات شخصی هنوز در مشهد حاضر نشده ام.

 

1564958

 

*و به عنوان آخرین سوال برخی می گویند نساجی تیمی است که خیلی ارزان و بد بسته شده است و به همین دلیل نتیجه نگرفته است.
نساجی یکی از کم هزینه ترین تیم های لیگ برتر بشمار می رود. این یک واقعیت است. مجموع هزینه های که برای بازیکنان این تیم شده است شاید به ۱۰ میلیارد تومان هم نرسد اما من هدایت این تیم با آگاهی  برعهده گرفتم و با توجه به موجودی بازار، زمانی که سرمربی تیم شدم ۳_۴ بازیکن خوب مثل بیگی و نجفی را جذب کردیم و در آن‌ مقطع که بنده سرمربی تیم شدم دیگر بازیکن شاخصی در بازار نمانده بود و همین نفرات را هم به سختی جذب کردیم و این متناسب با بودجه تیم بوده است اما در کل بازیکنان خوبی در اردوی نساجی حضور دارند. دستمزد خیلی از بازیکنانی که فصل گذشته در اردوی تیم حضور داشتند پایین بوده اما در پایان فصل به لطف ارایه بازی های خوب با دستمزدهای عالی به تیم های دیگر رفتند. این اتفاق می توانست در نساجی این فصل هم رخ داد اما هدر رفتن موقعیت ها و هم چنین اشتباهات داوری مانع از تحقق برنامه هایم شد. امیدوارم در هفته های آتی تیم شرایط بهتری را تجربه کند. اینجا از رضا حدادیان مالک باشگاه تشکر می کنم. همچنین از اعضای هیات مدیره و مدیر عامل، تک تک اعضای تیم از تدارکات تیم گرفته تا بازیکنان عزیز و شرافتمندم سپاسگزارم. بازیکنانی که بخاطر بنده اذیت شدند و می دیدم که خیلی تلاش می کنند ولی شانس یارمان نبود و جا دارد بگویم دعای من همیشه بدرقه راه بازیکنانم است. از تماشاگران تیم هم تشکر می کنم حتی آنهایی که عرصه را برای من تنگ کردند. بهترین ها را برای نساجی آرزو می کنم و نساجی همیشه برایم مقدس می ماند.

 

دیدگاه‌ها