کد خبر : 1733023 | 04 بهمن 1399 ساعت 11:54 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

پایان ماموریت مهدی رسول پناه؛

روز شماری برای معرفی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس

در شرایطی که هنوز مهدی رسول پناه استعفا نداده، قرار است نفرات جدید هیئت مدیره پرسپولیس در هفته جاری معرفی شوند.

روز شماری برای معرفی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در حالی به استقبال دیدار با آلومینیوم اراک می‌روند که پس از چند هفته آرامش، دوباره زلزله مدیریتی را تجربه کردند. در روزهایی که عده ای از پرسپولیسی نویس ها در فضای مجازی خواستار استعفای دو عضو هیئت مدیره شدند، علی رغبتی مدیر مشهور شاغل در وزارت ورزش استعفا داد اما هدف اصلی این کمپین ها یعنی مهدی رسول پناه، از هیئت مدیره کنار نکشید.

 

استعفای علی رغبتی در شرایطی است که چندی پیش مهرداد هاشمی نیز از عضویت در هیئت مدیره قرمزها کنار رفت تا غلامعلی محمدعلیپور، سیدمحمد فیاض و مهدی رسول پناه نفرات باقی مانده باشند. قرار است جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس یکی از اعضای جدید این هیئت باشد و دو عضو دیگر هم طبق قرار قبلی اضافه شوند.


 
شنیده ها حاکی از آن است که وزارت ورزش احتمالا روز دوشنبه (پس فردا) دو عضو جدید را معرفی خواهد کرد. با اضافه شدن این دو عضو به همراه جعفر سمیعی، جایی برای مهدی رسول پناه نیز نخواهد بود و او سرانجام پس از یک سال و سه ماه، به فعالیتش در پرسپولیس خاتمه می‌‌دهد.

 

در خصوص دو عضو جدید شایعات زیادی مطرح است و حتی نام مربی و سرپرست سابق پرسپولیس یعنی مصطفی قنبرپور نیز مطرح شده و همچنین منابع موثق از حضور دو مدیر صنعتی خبر داده اند اما هنوز به طور دقیق نمی‌توان نام این دو نفر را مطرح کرد.

 

در پایان هفته مجمع باشگاه پرسپولیس و هیئت مدیره هم تشکیل جلسه خواهند داد تا کار خود را به شکل رسمی آغاز کنند. این در حالی اتفاق می‌افتد که سرخپوشان تهرانی دستکم در دو سال اخیر با هیئت مدیره چند پاره مواجه بوده اند و حالا شاید رنگ آرامش را سرانجام ببینند.

دیدگاه‌ها