کد خبر : 1733079 | 04 بهمن 1399 ساعت 16:01 | 24.3K بازدید | 1 دیدگاه

در پنالتی ها معضل داریم

کومان: منتظرید سوارز گل بزند تا به من طعنه بزنید

رونالد کومان سرمربی بارسا از سوالات راجع به درخشش لوئیس سوارز در ترکیب اتلتیکو استقبال نکرد.

کومان: منتظرید سوارز گل بزند تا به من طعنه بزنید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در هفتمین بازی متوالی خارج از خانه خود در سال 2021 به مصاف الچه خواهد رفت. 

بارسا آخرین بار در لالیگا توانست گرانادا را با 4 گل شکست دهد و سپس در سوپرکاپ اسپانیا دو بازی انجام داد. بارسا سوسیداد را شکست داد ولی در فینال به بیلبائو باخت. آبی اناری ها پنجشنبه شب نیز توانستند در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری با دو گل بر کورنیا غلبه کنند. بارسا در لالیگا با 10 امتیاز اختلاف از اتلتیکو در رده سوم و پایین تر از رئال قرار دارد.

 

 

1565100

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با الچه گفت:« بازی سخت و نزدیکی خواهد بود. در لالیگا حریف ساده نداریم و تقویم هم فشرده و سنگین است. سه بازی متوالی 120 دقیقه ای انجام داده ایم و باعث شده تیم خسته شود. این هفتمین بازی متوالی دور از نوکمپ مان است. سفرهای زیادی داشته ایم و اغلب هم ساعت 21 بوده اند. با ذهنیتی قوی باید فردا به مصاف الچه برویم و برنده شویم.»

 

خستگی بدنی:« دوست دارم مصدومان مان زودتر برسند و بازیکنان هم با ریکاوری مناسب به میدان بروند چون الان همه خسته هستند و تیم نیاز به بازیکن تازه نفس دارد. سرجی روبرتو امروز برای اولین بار پس از دو ماه تمرین کرد ولی نیاز به زمان دارد. هرچند خوشبینم خیلی زود به ترکیب اضافه شود. اگر بازیکنی خسته باشد، نباید به میدان برود ولی باید با این شرایط کنار بیاییم. امیدوارم در ادامه مصدوم ندهیم.»

 

مصدومیت سرجینیو دِست:« او در بیشتر بازی های مان حاضر بوده و این اولین فصل حضورش در بارسلوناست. سرجینیو خیلی جوان است و این شرایط برایش کمی دشوار بوده اما به نظر، مصدومیتش بهتر شده و فردا تصمیم می گیرم از ابتدا بازی کند یا روی نیمکت بنشیند.»

 

 

1564758

 

 

معضل بارسا در پنالتی ها:« 12 پنالتی در فصل جدید نصیب مان شده و با احتساب ضربات پنالتی بازی نیمه نهایی سوپرکاپ، 7 تایش را از دست داده ایم. این خیلی زیاد است و زمانی که مسی در ترکیب نیست، از این حیث معضل داریم. در غیاب مسی بازیکنان باکیفیتی داریم که پنالتی ها را گل کنند. دیروز و امروز پنالتی تمرین کرده ایم و فشاری از این حیث حس نمی کنم. هرچند قبول دارم که این تعداد خطا پذیرفتنی نیست و باید یک کاری انجام داد.»

 

درخشش سوارز در اتلتیکو:« دوست ندارم به این سوال جواب بدهم. او بازیکن بزرگی است ولی تصمیم فروش او گرفته شده بود. هر زمان که گل می زند این سوال را از من می پرسید.»

 

 

1564820

 

 

هشت بازی متوالی دور از خانه:« خیلی زیاد و وحشتناک است. سه یا 4 بازی متوالی دور از خانه را تجربه کرده ام ولی هشت تا اصلا. به غیر از سوپرکاپ در لالیگا و کوپا دل ری توانسته ایم بازی های دور از خانه را ببریم. تیم نشان داده از لحاظ ذهنی قوی است.»

 

دیدگاه‌ها