کد خبر : 1733144 | 04 بهمن 1399 ساعت 19:05 | 52.7K بازدید | 5 دیدگاه

پرسپولیس سر وقت بازی می‌کند اما ما هر 5 روز؛

فکری: بسیاری ناراحت شدند که ما به صدر آمدیم

محمود فکری می گوید تیمش عملکرد خوبی داشته و فرصت کسب سه امتیاز را مقابل سایپا به دلیل عدم تمرکز و عجله بیش از حد، از دست داده است.

فکری: بسیاری ناراحت شدند که ما به صدر آمدیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان دیدار برابر سایپا که با شکست یک بر صفر این تیم خاتمه پیدا کرد، در گفتگو با برنامه فوتبال برتر بیان کرد:

بازی خوبی بود. حیف شد بازی ای که در آن خوب بازی کردیم و می توانستیم برنده از آن بیرون بیاییم، متاسفانه تمرکز لازم را نداشتیم و سه امتیاز را دادیم. زمانی که گل را دریافت کردیم، بازیکنان به خودشان آمدند و فشار زیادی وارد کردند تا گل را جبران کنند ولی با توجه به اینکه تمرکز کافی را نداشتند و یک مقدار عجله کردند، موقعیت هایی که در 18 قدم حریف ایجاد کردیم، استفاده نبردیم تا در یک بازی که می توانستیم برنده بازی باشیم، ببازیم. روی بد فوتبال امروز به ما رو کرده بود. جا دارد به تیم سایپا تبریک بگویم که خوب بازی کردند و سه امتیاز بازی را گرفتند. مبارکشان باشد. این بازی تمام شد و خودمان را باید آماده بازی بعدی کنیم.


از فکری در مورد عملکرد داوری پرسیده شد که به خصوص با پایان نیمه اول به آنها معترض بود و  در واکنش به این سوال گفت: دیگر عادت کردیم که همیشه داوری و اشتباهاتش بر علیه ما باشد. نمی دانیم داستان چیست. چه خبر است و چه شکلی است؟ باشگاه استقلال خیلی تنها است و همه با تیم های دیگر هستند. خیلی ناراحت هستند که ما به صدر جدول آمدیم و تیم بویی از قهرمانی دارد. متاسفانه بسیاری از این موضوع ناراحتند، اما ما تمام تلاشمان را می کنیم که روند خوبمان را حفظ کنیم. اینکه فاصله نیفتد بین ما و از طرفی خودمان با تیم های پایین تر فاصله ایجاد کنیم.


فکری در ادامه درباره برنامه مسابقات نیز حرف زد و با اسم بردن از تیم رقیب بیان کرد: خب برنامه به خاطر تیم پرسپولیس عقب افتاد ولی این تیم بازی هایش را سر وقت انجام می دهد و شش هفت روز وقت دارد ولی ما باید با فاصله 5 روز بازی کنیم. ما فرصتی برای اجرای برنامه های تاکتیکی و تکرار و تمرین و آمادگی برای این بازی نداشتیم. نمی دانیم حالا به چه چیزی بنالیم یا به چه کسی. به هر حال هست. باید تمام تلاشمان را بکنیم و به بالای جدول برگردیم.
فکری در پایان در واکنش به این سوال که آیا میلیچ بازخواهد گشت یا خیر، جواب کوتاهی داد و گفت: نمی دانم.

دیدگاه‌ها