کد خبر : 1733230 | 05 بهمن 1399 ساعت 02:00 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

به هازارد تردید نداریم

بتونی: زیدان خوشحال بود و به همه تبریک گفت

داوید بتونی امروز در غیاب زیدان سرمربی رئال بود و توانست تیمش را به پیروزی برابر آلاوس هدایت کند.

بتونی: زیدان خوشحال بود و به همه تبریک گفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در غیاب زین الدین زیدان که به کرونا مبتلا شده، در زمین آلاوس به میدان رفت و 1-4 برنده شد. دو گل از کریم بنزما و گل های ادن هازارد و کاسیمیرو حکم به برتری کهکشانی ها دادند. در این بازی ادن هازارد یک پاس گل هم داد تا نشان دهد رفته رفته به دوران اوجش نزدیک می شود.

 

 

1565399

 

 

داوید بتونی دستیار زیدان در این بازی هدایت رئال را برعهده داشت. او در پایان بازی گفت:« به شایستگی پیروز شدیم و توپ و میدان را در بیشتر دقایق در اختیار داشتیم. این یک بازی جدی از سوی تیم بود و از نمایش بازیکنان رضایت کامل دارم. تعویض هایی که انجام دادم، همگی با هماهنگی زیدان بود چون در هر صورت او رئیس است.»

 

 

1565394

 

1565365

 

تعویض هازارد و آمدن وینیسیوس از دقیقه 63:« قصدمان این بود تا با وینیسیوس تحرک در حمله بیشتر شود و شکل حملات مان عوض شود. هازارد یک سال و نیم سخت و پر از مصدومیت را داشته و باید در موردش صبور بود. به توانایی های او تردیدی نداریم و هر بازی می تواند کمک کند او به روزهای خوبش نزدیک شود.»

 

 

1564873

 

 

شرایط زیدان:« او از این برد بسیار خوشحال است و از تیم رضایت کامل دارد. به من و بازیکنان تبریک گفت و همین. حالا باید استراحت کرده و سپس به بازی بعدی با لوانته فکر کنیم.»

 

وضعیت تیم:« در رئال همیشه فشار بالاست. یکی دو بازی را می بازید و فشار انتقادات تا بازی بعد روی شما خواهد بود. به این برد نیاز داشتیم تا آرامش به تیم برگردد. از این بابت خوشحال هستیم.»

 

دیدگاه‌ها