کد خبر : 1733234 | 05 بهمن 1399 ساعت 08:35 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از دهه ها؛ خداحافظی بهروان با فوتبال مازندران

غلامرضا بهروان که دهه های متمادی است ریاست هیات فوتبال استان مازندران را بر عهده دارد در روزهای آتی با این سمت خداحافظی خواهد کرد.

بعد از دهه ها؛ خداحافظی بهروان با فوتبال مازندران 

به گزارش "ورزش سه"، تا آنجایی که به یاد داریم غلامرضا بهروان رییس هیات فوتبال استان مازندران بوده و شاید کمتر کسی باشد که بداند پیش از او چه کسی رییس هیات فوتبال استان مازندران بوده اما او اینبار در انتخابات هیات فوتبال استان ثبت نام نکرده است. انتخاباتی که با حضور 18 کاندید قرار است بهمن ماه و پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شود. در این صورت غلامرضا بهروان در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حق رای نخواهد داشت. 

 

غلامرضا بهروان در حال حاضر ریاست کمیته صدور مجوز حرفه ای را برعهده دارد. او هم چنین به عنوان نایب رییس اول کیومرث هاشمی  به اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال معرفی شده است. در صورتی که کیومرث هاشمی به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شود طبیعتا غلامرضا بهروان به بدنه تصمیم گیری فوتبال کشور باز خواهد گشت و این سمتی بالاتر از ریاست هیات فوتبال استان مازندران است. 

 

خلردی یکی از معاونین غلامرضا بهروان در انتخابات هیات فوتبال استان مازندران ثبت نام کرده است؛ از دیگر کسانی که در انتخابات هیات فوتبال استان مازندران ثبت نام کرده می توان از صفی الله فغانپور نام برد. او مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال است. نه فقط در استان مازندران؛ در خیلی از استان ها کشور عمر مدیریت فوتبال کشور از دو دهه و شاید سه دهه هم گذشته است.

دیدگاه‌ها