کد خبر : 1733238 | 05 بهمن 1399 ساعت 08:43 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت ایده‌آل برای شاگردان مهاجری؛

دربی کرمان با طعم پرواز دوباره به صدر؟

با توجه به رویارویی تیم‌های مدعی در جدول، این فرصت برای شاگردان مهاجری وجود دارد تا با پیروزی در دربی استان کرمان خود را دوباره به صدر جدول لیگ یک برسانند.

دربی کرمان با طعم پرواز دوباره به صدر؟

به گزارش "ورزش سه" هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر فردا با 9 بازی پیگیری خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، دربی استان کرمان میان دو تیم مس کرمان و آرمان گهر سیرجان برگزار می‌شود؛ مصاف هوادار با استقلال خوزستان و فجرسپاسی با خیبر خرم‌آباد، این فرصت را برای شاگردان مهاجری که با 18 امتیاز، هم امتیاز با تیم‌های هوادار و استقلال خوزستان هستند فراهم آورده تا بتوانند با پیروزی در دربی استان کرمان از رقبای خود پیشی بگیرند و به صدر جدول بازگردند.

 

مسی‌ها که با تفاضل گل کمتر نسبت به دو رقیب دیگر خود در مسیر صدرنشینی، رتبه سوم جدول را در اختیار دارند، هفته گذشته با باخت غیرمنتظره مقابل استقلال ملاثانی صدر جدول را از دست دادند و امیدوارند تا با توجه به رویارویی مستقیم دو تیم هوادار و استقلال خوزستان، با برتری در دربی بتوانند خود را به صدر جدول مجددا برسانند. البته که آرمان گهر در هفته‌های اخیر نشان داده برخلاف جایگاه سیزدهم جدولی خود، تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در مقابل مدعیان نمایش‌های خوبی را داشته است. از جمله پیروزی دو بر یک مقابل هوادار که نشان از کیفیت بالای شاگردان شهبا دارد.

 

دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر فردا (دوشنبه) به صورت همزمان از ساعت 14 پیگیری خواهد شد؛ قضاوت دوئل حساس مس کرمان و آرمان گهر سیرجان برعهده محمدحسین ترابیان است.

 

1565410

دیدگاه‌ها