کد خبر : 1733272 | 05 بهمن 1399 ساعت 10:36 | 251.3K بازدید | 1 دیدگاه

مک‌گرگور و ناک‌اوت غیرمنتظره‌ای که ترولش کرد

قهرمان UFC با عصا از رینگ بیرون رفت (عکس)

داستین پویریر با ناک اوت کردن کانر مک گرگور، آب سردی بر آرزوهای او در بازگشت به رقابت های UFC ریخت.

قهرمان UFC با عصا از رینگ بیرون رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کانر مک گرگور در مبارزه ای پرشور با داستین پویریر، در راند دوم ناک اوت شد، تا پویریر از رقیب دیرینه خود در UFC انتقامی شیرین گرفته باشد.

مک گرگور، قهرمان دو وزن مختلف مسابقات UFC، پس از یک سال دوری از مسابقات به صحنه نبرد بازگشت، اما این پویریر بود که توانست با ناک اوت کردن مک گرگور در راند دوم صحنه را از آن خود کند!

داستین پویریر قول داده بود که جهان را شگفت زده کند و با ناک اوت کردن مک گرگور دقیقا همین کار را کرد.

 

1565463

 

مک گرگور که پس از یک سال به صحنه نبرد باز می گشت، برای دومین بار بود که با پویریر روبه‌رو می شد و پیشتر در نخستین مباره توانسته بود این مبارز آمریکایی را در سال 2014 و در UFC 178 شکست دهد.

مک گرگور وعده داده بود که همانند مبارزه هفت سال پیش، در اولین راند حریف را ناک اوت کند، اما قول داد که این بار کار قهرمان موقت سبک وزن سابق را در 60 ثانیه تمام کند.

پویریر اما در برابر طوفان قابل پیش‌بینی اولیه مک گرگور در راند اول مقاومت کرد و توانست قبل از رد و بدل کردن مشت ها در کنار فنس و جا به جایی مدام دو مبارز، ضربه محکمی به مک گرگور بزند.

 

1565469

 

پویریر مدام به پای راست مک گرگور حمله می کرد و شدت حملات او پس از پنج دقیقه ابتدایی مبارزه بدتر هم شد.

پس از  زهر چشم گرفتن از مک گرگور، پویریر از مشت های مک گرگور جاخالی داد و با کشاندن مبارزه به وسط رینگ و  حملات پیاپی که مک گرگور هیچ پاسخی برای آنها نداشت، سرعت نبرد را بالاتر برد.

 

1565465

 

پویریر با یک ضربه آپرکات بسیار زیبا سر مک گرگور را به عقب پرتاب کرد و قبل از اینکه مبارز ایرلندی به خودش بیاید با یک هوک راست بسیار قدرتمند قهرمان دوگانه سابق جهان را گیج و مات از پا انداخت.

تنها چند ثانیه بعد داور مسابقه پا به میدان گذاشت تا پیروزی پویریر را اعلام کند و شرایط را در سبک وزن جهان حسابی تغییر دهد.

پیروزی پویریر برابر مک گرگور به او این موقعیت را داد که بتواند بار دیگر برای طلای UFC مبارزه کند. طلایی که او در سال 2019 با شکست برابر حبیب نورماگمدوف از دست داده بود.

 

1565464

 

پویریر پس از این پیروزی ارزشمند گفت: "من خوشحالم اما سورپرایز نشدم. با تلاش کاری که لازم بود را کردم.

پیش از هر چیز باید بگویم که کانر این نتیجه را خیلی خوب و حرفه ای پذیرفت. شاید باید یک بار دیگر هم با هم مبارزه کنیم. من از این جایگاهی که الان در آن هستم راضی ام. این پیروزی عالی بود اما من در آمریکا و با بنیاد مبارزه ای که تاسییس کرده ام برای چیزهای بزرگ تری می جنگم.

هدف این بود که تکنیکی باشم و از فرصت هایم استفاده کنم. اصلا جنجال نکنم.  من می توانم خیلی تکنیکی باشم اما یک ضعفی دارم که دیوانه می شوم و به دردسر می افتم. مکس هالووی فکر می کند که بهترین بوکسور است اما من اون بچه را دو بار شکست داده ام. البته چیزی از ارزش های او کم نمی شود.

راجع به قهرمانی هم خواهیم دید. احساس می کردم که این مبارزه هم مبارزه بر سر قهرمانی است. من قهرمانم."

 

1565467

 

شکست مک گرگور در این مبارزه یک عقبگرد اساسی در برنامه های او برای  قهرمانی دوباره در رقابت های سبک وزن جهان است. مک گرگور امیدوار بود با پیروزی برابر پویریر بتواند دوباره با رقیب دیرینه اش نورماگمدوف، مبارزه دیگری داشته باشد.  مک گرگور در سال 2018 به این مبارز داغستانی باخته بود.

شکست مک گرگور برابر پویریر که اولین شکست او با ناک اوت بود، شانس قهرمانی او را زیر سوال برده است.

 

1565466

 

مک گرگور پس از شکست در این مبارزه گفت: "آن ضربه به پایین ساقم خیلی خوب بود. بعد از آن پایم دیگر جان نداشت و به آن راحتی که می خواستم، نبودم. داستین واقعا مبارز خوبی است. باید این شکست را فراموش کنم و دوباره به مبارزات بازگردم و این کاری است که قرار است بکنم.

من احتیاج به فعالیت دارم. وقتی در این حرفه فعالیت نداشته باشید، نمی توانید جان سالم به در ببرید.

واقعا حالم گرفته است، خیلی تلاش کرده بودم. پذیرفتن این شکست واقعا سخت است. دوست داشتم نماینده بهتری برای تیم ام باشم. حالا می روم با بچه ها استراحت می کنم و فقط همین."

 

1565471

 

کانر مک گرگور پس از شکست برابر پویریر، رختکن را با تکیه بر عصا ترک کرد که نشان می داد ضرباتی که با پای راست اش دریافت کرده تا چه حد سهمیگین بوده است.

 

عکسی از مک گرگور پس از ناک اوت شدن  منتشر شده که با استقبال بی نظیر کاربران مواجه و ترول شده است.

 

1565477

1565475

دیدگاه‌ها