کد خبر : 1733546 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:12 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی شیراز 1 خیبر خرم آباد 1

لیگ یک / ویسی بباز نیست

در یکی از حساس‌ترین دوئل‌های هفته یازدهم لیگ یک، دو تیم مدعی فجرسپاسی و خیبر خرم آباد به تساوی رضایت دادند تا برای دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام بمانند.

لیگ یک / ویسی بباز نیست

 

به گزارش "ورزش سه"، شکست غیرمنتظره شاگردان کلانتری در رویارویی با چوکا تالش باعث فاصله گرفتن آن‌ها از صدر جدول شده بود و برای جبران مافات شکست هفته گذشته آن‌ها این‌بار باید در مقابل تیم سخت‌کوش خیبر خرم آباد قرار می‌گرفتند؛ تیمی که با آمدن سرمربی جدید سودای حضور در جمع مدعیان بالانشین جدول را در سر دارد و هفت بازی متوالی بدون شکست را پشت سر گذاشته بود. ویسی برای رسیدن به بالای جدول، تیمش را هجومی به میدان فرستاده بود.

 

1565907

 

نمایش تهاجمی خیبری‌ها باعث شد تا گل اول به سود این تیم رقم بخورد و مهران احمدی برای شاگردان ویسی گلزنی کرد اما دقایقی پس از این گل بود که میلاد احمدی مهاجم فجری‌ها گل خورده را جبران کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند؛ نیمه دوم هم تلاش شاگردان کلانتری و ویسی برای رسیدن به پیروزی بی‌ثمر بود تا یکی از جدال‌های بزرگ هفته یازدهم با تساوی خاتمه پیدا کند.

 

1565906

 

این تساوی باعث شد تا هر دو تیم، دومین هفته متوالی بدون برد خود را پشت سر بگذارند و فجری‌ها با این تساوی جایگاه پنجم جدول را از دست دادند؛ هم‌چنین ویسی که هفتمین تجربه سرمربیگری خود در خیبر را بدون شکست پشت سر گذاشت، با این نتیجه تیمش در جایگاه یازدهم باقی ماند و امیدوار به هفته‌های آینده تا بتواند سرانجام خود را وارد کورس رقابت مدعیان کند.

 

بازیکنان خیبر در اقدامی ارزنده پیش از شروع مسابقه با پیراهن‌های منقش به تصویر مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران وارد زمین شدند و برای او که این روزها با کرونا در حال مبارزه است، آرزوی سلامتی کردند.

دیدگاه‌ها