کد خبر : 1733548 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:14 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا 2 ملوان بندرانزلی 1

لیگ یک / افشین گل زد، ملوان از مدار مدعیان خارج شد

خرید تازه آستارایی‌ها در اولین تجربه بازی در پیراهن شهرداری موفق شد از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند تا شاگردان پایان رأفت پیروز دربی گیلان باشند.

لیگ یک / افشین گل زد، ملوان از مدار مدعیان خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی، دربی گیلان را در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته اول برگزار کردند؛ در این مصاف هر دو تیم برای حضور در جمع مدعیان نیاز مبرمی به سه امتیاز داشتند. شاگردان زارع برای بازگشت به صدر جدول و پایان دادن به طلسم دو بازی ناکامی در کسب پیروزی و شاگردان رأفت برای پرواز به سوی تیم‌های مدعی بالانشین جدول.

 

اما تقابل دو بازیکن سابق پرسپولیس به سود پایان رأفت به پایان رسید تا برای سومین بازی متوالی ملوان در کسب پیروزی ناکام بماند و در ترافیک شدید مدعیان بالای جدولی، از کورس رقابت خارج شود و حداقل دو پله‌ای را در جدول تا جایگاه هشتم سقوط کند.

شاگردان رأفت در همان نیمه نخست کار حریف خود را به پایان بردند، چرا که ابتدا در دقیقه 10 پژمان ثباتی برای شهرداری گلزنی کرد و سپس آرش افشین، خرید تازه این تیم که سابقه در تیم‌های استقلال و فولاد را هم دارد در دقایق اضافی نیمه نخست از روی نقطه پنالتی گل زد تا در اولین تجربه حضورش در ترکیب شهرداری آستارا، این‌چنین درخشان حاضر شود و به بدشانسی‌های خود در مستطیل سبز این‌گونه پایان دهد.

 

در نیمه دوم ملوانی‌ها برای جبران پا به میدان مسابقه گذاشتند و خیلی زود امید سلطانی موفق شد تا برای تیمش گلزنی کند و اختلاف به حداقل برسد؛ اما در ادامه حملات شاگردان زارع برای جبران نتیجه و بازگشت به مسابقه با ایستادگی خط دفاعی شهرداری همراه شد تا سه امتیاز ارزشمند برای این تیم از دربی گیلان به دست آید.

 

شهرداری آستارا با این پیروزی پرشی چند پله‌ای در جدول داشت و احتمالا در پایان هفته یازدهم بتواند در جمع 5 تیم برتر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

دیدگاه‌ها