کد خبر : 1733553 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:15 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی 1 بادران تهران 1

لیگ یک / ملاثانی به مدعیان باج نمی‌دهد

تقابل دو تیم میانه جدولی در اهواز، پر افت و خیز دنبال شد اما در پایان بازی نیز هیچ‌کدام موفق به کسب سه امتیازی بازی نشدند و کار با تقسیم امتیازات خاتمه یافت.

لیگ یک / ملاثانی به مدعیان باج نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌پوشان ملاثانی که هفته گذشته با پیروزی بزرگ و ارزشمند مقابل مس کرمان موفق شدند خود را به جایگاه دهم جدول برسانند، این هفته به دنبال آن بودند تا روند پیروزی‌های خود را ادامه بدهند و با سه امتیازی خانگی به جمع پنج تیم برتر جدول صعود کنند؛ از آن سو هم شاگردان محسن عاشوری برای کسب پنجمین پیروزی فصل و صعود به رتبه سوم به اهواز سفر کرده بودند.

 

دو تیم نیمه اول را تهاجمی آغاز کردند و بازی جذابی شکل گرفت و آبی‌پوشان اهوازی در واپسین دقایق موفق شدند تا گل برتری خود را به ثمر برسانند و دست پر به رختکن بروند؛ با شروع نیمه دوم، بادرانی‌ها برای جبران نتیجه تلاش کردند که اعلام ضربه پنالتی به سود این تیم و گلزنی پویا سیف پناهی باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در 30 دقیقه پایانی تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری نتیجه‌ای در بر نداشت تا با تقسیم امتیازات تقابل استقلال ملاثانی و بادران تهران خاتمه پیدا کند و دو تیم فرصت پرواز به رتبه‌های بالا جدول را از دست بدهند؛ استقلال با این تساوی همچنان در جایگاه یازدهم باقی ماند و بادران نیز یک پله در جدول صعود کرد و رتبه هشتم را به دست آورد.

دیدگاه‌ها