کد خبر : 1733554 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:15 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی ساوه 2 چوکا تالش 1

لیگ یک / سومین برد بیاتلو در دقیقه 90+6!

زردپوشان خوشه طلایی موفق شدند در تقابل با چوکا متحول شده، سه امتیاز مهم خانگی را به دست آورند و فاصله خود با تیم‌های پایین جدولی را بیشتر کنند.

لیگ یک / سومین برد بیاتلو در دقیقه 90+6!

به گزارش "ورزش سه"، با کوچ وحید بیاتلو سرمربی جوان ماشین سازی از لیگ برتر به لیگ یک و قبول هدایت خوشه طلایی، این تیم دچار تحول شده و در سه بازی گذشته آن‌ها 7 امتیاز کسب کرده بودند و برای فرار بیشتر از منطقه قرمز جدول، به دنبال پیروزی در مقابل تیم متحول شده چوکا تالش بودند؛ از سوی دیگر هم شاگردان علی لطیفی که هفته گذشته مقابل فجرسپاسی مدعی جشن پیروزی گرفتند می‌خواستند با دومین پیروزی متوالی خود را از جایگاه پانزدهم جدول بالاتر بکشانند و در جایگاه چهاردهم و به جای خوشه طلایی قرار گیرند.

بازی سرعتی دو در نیمه اول با برتری خوشه طلایی به پایان رسید و سجاد اژدر در دقیقه 41 موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند؛ با شروع نیمه دوم، چوکایی‌ها برای جبران نتیجه شکست وارد میدان شدند و در دقیقه 47 گل تساوی توسط نادر هوشیار به ثمر رسید. این گل باعث شد تا دو تیم برای رسیدن به گل برتری، تلاش مضاعفی داشته باشند و چند فرصت ایده‌آل نصیب مهاجمان هر دو تیم شد اما دروازه‌ها بسته ماند.

 

در حالی‌که تصور می‌شد این مسابقه مهیج و البته جنجالی با تساوی خاتمه پیدا کند، در دقیقه 96 خوشه طلایی موفق شد از این دیدار خانگی خود که در ورزشگاه کارگران تهران برگزار می‌شد، نهایت بهره را ببرد و به بردی 6 امتیازی دست پیدا کند تا تقابل‌های همسایه‌های پایین جدولی به سود خوشه طلایی خاتمه پیدا کند و شاگردان بیاتلو به دهمین امتیاز خود از چهار مصاف اخیر برسند.

 

با این پیروزی جایگاه خوشه طلایی در رتبه چهاردهم جدول تثبیت شد و حالا آن‌ها هم‌امتیاز با آرمان‌گهر سیزدهم جدولی شدند؛ چوکا تالش هم با این شکست همچنان در منطقه خطر باقی ماند و با 9 امتیاز جایگاه پانزدهم حضور دارد. جایگاهی که البته احتمال دارد با پیروزی قشقایی یا گل‌ریحان از دست برود و شاگردان لطیفی با سقوط در جدول هفته یازدهم را به پایان ببرند.

 

دیدگاه‌ها