کد خبر : 1733556 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:15 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان البرز 1 قشقایی شیراز 1

لیگ یک / تقسیم امتیازات در دوئل قعر جدولی‌ها

نبود آمبولانس باعث شد تا تقابل دو تیم قعرجدولی لیگ یک با تاخیری تقریبا یک ساعته آغاز شود و برای بازیکنان هر دو تیم این وقفه مشکل‌ساز شد.

لیگ یک / تقسیم امتیازات در دوئل قعر جدولی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم انتهای جدولی گل‌ریحان و قشقایی برای فرار از بحران، به دنبال پیروزی در ورزشگاه انقلاب کرج بودند؛ این مصاف تنها دیداری از هفته یازدهم بود که به صورت همزمان با دیگر مسابقات پیگیری نشد و نبود آمبولانس باعث شد تا این مسابقه تاخیری حدوداً یک ساعته مواجه شود و از حوالی ساعت 15 تقابل دو تیم آغاز شد.

 

این وقفه طولانی‌مدت روی فرم بازی دو تیم و آمادگی بازیکنان هم تاثیرگذار بود؛ در نیمه نخست تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و با تساوی نیمه اول بازی به پایان رسید. دو تیم که با توجه شکست چوکا، به دنبال کسب پیروزی بودند، نیمه دوم را تهاجمی‌تر آغاز کردند و ابتدا این قشقایی بود که توانست به گل برسد و دقیقه 65 قفل دروازه شاگردان مازیار باز شد.

اما هنوز شیرازی‌ها در شادی گل خود بودند که 3 دقیقه بعد، گل ریحان موفق شد به گل تساوی برسد و در 20 دقیقه پایانی مسابقه نیز تلاش بازیکنان دو تیم با درخشش دروازه‌بان‌ها همراه شد تا سهم دو تیم پایین جدولی از این مسابقه یک امتیاز باشد؛ امتیازی که به نظر دوای درد هیچکدام از آن‌ها نبود.

 

با این تساوی گل ریحان با تفاضل گل بهتر نسبت به چوکا به رتبه پانزدهم جدول صعود کرد و قشقایی نیز با هشت امتیاز در جایگاه هفدهم باقی ماند؛ دو پیروزی متوالی نود ارومیه باعث شده تا حالا قشقایی در خطر سقوط به انتهای جدول هم باشد.

دیدگاه‌ها