کد خبر : 1733680 | 07 بهمن 1399 ساعت 09:16 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

نتایج بهتری خواهیم گرفت 

اصغر مازیار: چرا بازی را با تاخیر برگزار کردند؟

برای طرفداران فوتبال در ایران اصغر مازیار پای ثابت کارشناسی‌های فوتبال در تلویزیون است اما او دو هفته است که به جمع سرمربیان پیوسته.

اصغر مازیار: چرا بازی را با تاخیر برگزار کردند؟ 

به گزارش ورزش سه، او که در اولین بازی با تیم جدید،خارج از خانه مغلوب رایکا شده بود،روز گذشته اولین امتیاز دوران سرمربیگری اش را با تساوی مقابل قشقایی به‌دست آورد.مسابقه2ای که به نحو عجیبی با تاخیر برگزار شد. 

 

مازیار در این باره می‌گوید:بازی خوبی را شاهد بودیم ما در نیمه دوم گل اول را دریافت کردیم ولی بازیکنان ما به خوبی به بازی برگشتند و گل تساوی را به ثمر رساندیم.با توجه به شرایط گذاشته و اینکه چند بازیکن تیم با مصدومیت مواجه بودند ولی از تمام بازیکنان تیم راضی هستم و تلاش خود را انجام دادند و امیدوارم در دیدار های اینده نتایج خوبی را کسب کنیم.

 

سرمربی گل ریحان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای جذب بازیکن جدید دارید گفت: در همان ابتدای حضورم درخواست خود را برای جذب بازیکن به مدیرعامل باشگاه ارائه کردم و انشالله به زودی و در فصل نقل و انتقالات بازیکنان جدید به تیم اضافه می شوند ولی باید به این نکته اشاره کنم که در تیم ما بازیکنان خوب و آینده داری حضور دارند که می توانند در ادامه لیگ موفق باشند.

 

مازیار در ارتباط با حواشی دیدار با قشقایی و تاخیر در برگزاری این مسابقه گفت:خیلی خوب است که اگر قرار است بازی در لیگ یک برگزار شود برنامه ریزی از قبل به صورت دقیق انجام شود که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم .فکر می‌کنم تاخیر در برگزاری مسابقه در روحیه بازیکنانم تاثیر گذار بود.

دیدگاه‌ها