کد خبر : 1733764 | 07 بهمن 1399 ساعت 15:23 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

فاضلی جانشین قربانعلی‌پور در مشهد؛

حضور رسمی سرمربی سابق نساجی در شهرخودرو (عکس)

وحید فاضلی سرمربی سابق نساجی مازندران به صورت رسمی به کادر فنی شهرخودرو اضافه شد و کارش را آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی برابر ماشین سازی و ادامه روند ناکامی های تیم فوتبال نساجی مازندران بود که وحید فاضلی کنار رفت و مجید جلالی بار دیگر برای نجات قرمزپوشان نساجی به قائمشهر بازگشت. فاضلی اما خیلی زود مورد توجه تیم فوتبال شهرخودرو و مهدی رحمتی قرار گرفت و نماینده شهر مشهد که آنها هم شرایط ایده الی در جدول رده بندی ندارند، برای تقویت کادر فنی خود به سراغ وحید فاضلی رفتند.

 

دیدار اخیر شهرخودرو مقابل نساجی مازندران در مشهد برگزار شد و آنطور که مهدی رحمتی پس از پایان بازی و پیروزی تیمش توضیح داد، به احترام تیم نساجی مازندران و مالکان این باشگاه، فاضلی روی نیمکت تیم حضور نداشت. امروز اما در نهایت وحید فاضلی در تمرینات شهرخودرو حاضر شد و کارش را به صورت رسمی در تیم جدیدش به عنوان یکی از دستیاران اصلی مهدی رحمتی آغاز کرد.

 

1566230

 

پیش تر علی اصغر قربانعلی پور مربی تیم فوتبال شهرخودرو که در ابتدای فصل به عنوان دستیار مهدی رحمتی انتخاب شده بود، از این تیم جدا شده بود و حالا فاضلی قرار است پر کننده جای این مربی در شهرخودرو باشد و امروز تمرینات تیم را در زمین شماره 2 ورزشگاه امام  رضا زیر نظر  گرفت.

 

گفتنی است هم اکنون اشکان نامداری، محمد نوازی، علی سامره، رضا ناصحی و وحید فاضلی در کادر فنی به سرمربی شهرخودرو مهدی رحمتی کمک می‌کنند.

دیدگاه‌ها