کد خبر : 1733964 | 08 بهمن 1399 ساعت 15:51 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل استقلال با حریفانی تکراری

باز هم تو الاهلی؟ باز هم تو الشرطه؟

استقلال برای دومین سال پیاپی با تیم های الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه شد با این تفاوت که این دو تیم اکنون وضعیت بهتری دارند.

باز هم تو الاهلی؟ باز هم تو الشرطه؟

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای فصل جدید، امروز به انجام رسید و استقلال که فصل گذشته با تیم های الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه بود، امسال نیز علاوه بر این دو تیم، با الدحیل قطر نیز همگروه شد.


آبی پوشان فصل گذشته در 4 دیداری که با این دو تیم داشتند، صاحب یک پیروزی، یک شکست و دو تساوی شدند. آنها ابتدا در اولین دیدار خود راهی اربیل عراق شدند و به مصاف الشرطه رفتند. دیدار دو تیم در پایان با تساوی یک – یک به پایان رسید. آبی پوشان در دومین دیدار خود نیز در استادیوم جابر الحمد کویت به مصاف الاهلی رفتند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

 

1566539

 


در همان دیداری که وریا غفوری یک ضربه پنالتی را از دست داد و ارسلان مطهری نیز یک گل سالم وارد دروازه حریف عربستانی کرد اما تیم داوری با تأخیر فراوان و به دلایلی نامعلوم گل مهاجم استقلال را مردود اعلام کردند تا آبی های پایتخت با شکست زمین بازی را ترک کنند. فرهاد مجیدی در این دو دیدار که پیش از شیوع کرونا برگزار شد، هدایت استقلال را برعهده داشت.

 

1566543

 


اما پس از شیوع کرونا و برگزاری متمرکز بازی ها در کشور قطر، الوحده از این گروه انصراف داد تا گروه A لیگ قهرمانان آسیا با حضور 3 تیم برگزار شود. استقلال در سومین دیدار خود مقابل الشرطه باز هم به تساوی یک – یک رسید. ارسلان مطهری تک گل آبی پوشان را در آن دیدار به ثمر رساند تا کار صعود استقلال به مرحله بعد دشوار شود.


شاگردان نامجومطلق برای صعود به مرحله بعد باید در آخرین دیدار خود الاهلی را شکست می دادند که موفق به این کار نیز شدند. آنها با گل های قایدی، کریمی و دیاباته با 3 گل نماینده عربستان را شکست دادند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند هر چند با شکست مقابل پاختاکور، از دور رقابت ها کنار رفتند.

 

1566541

 


به هر حال پس از انجام قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال برای دومین فصل متوالی با تیم های الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه شد و باید دید محمود فکری در برابر این دو تیم و همچنین الدحیل قدرتمند چه نتایجی کسب خواهد کرد.

 

1566542

 


در نسخه 2021 رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که برای اولین بار شاهد حضور 40 باشگاه در مرحله گروهی خواهد بود، پس از برگزاری 6 دیدار مرحله گروهی، بازی های مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به صورت تک بازی برگزار شده اما مراحل نیمه نهایی و فینال طی دو مسابقه رفت و برگشت برگزار می شود. مرحله گروهی غرب آسیا در بازه زمانی 14 تا 30 آوریل (25 فروردین تا 10 اردیبهشت 1400) برگزار می شود.

دیدگاه‌ها