کد خبر : 1734196 | 09 بهمن 1399 ساعت 16:37 | 33.9K بازدید | 2 دیدگاه

پیتر کرواچ:

یک قهرمانی با تاتنهام، 10 برابر رئال ارزش دارد

ستاره سابق لیورپول و تاتنهام دوست دارد هری کین در تاتنهام ماندنی شده و به رئال نرود.

یک قهرمانی با تاتنهام، 10 برابر رئال ارزش دارد

به گزار ش "ورزش سه"، هری کین ستاره ملی پوش 27 ساله بارها به جدایی از تاتنهام نزدیک شده است. منچستریونایتد و منچسترسیتی علاقه زیادی به جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس دارند اما باشگاه‌های بزرگ اروپایی نیز به اضافه کردن این بازیکن به ترکیب خود بی میل نیستند.

رئال مادرید همیشه به خریدهای کهکشانی خود معروف بوده و در سال‌های اخیر چند بار در شمار علاقمندان به جذب هری کین نیز دیده شده است.

 

 

1559489

 

 

اخیرا جاناتان وودگیت مدافع سابق تاتنهام که خودش نیز مدت زمانی کوتاه برای رئال بازی کرده، درباره آینده کین گفته بود:« اگر رئال مادرید پیشنهادی خوب برای هری کین ارائه دهد، او باید برود. اگر می‌خواهد جام قهرمانی کسب کند و پا جای پای افرادی چون مسی و رونالدو و آن سبک بازیکنان بگذارد، نباید در پیوستن به رئال تردید کند.»

 

 

1566937

 

 

پیتر کراوچ اما عقیده ای دیگر دارد. او به کین توصیه کرد در تاتنهام بماند:« پیوستن به رئال شاید کوتاه ترین راه برای کسب جام است ولی از نظر من، کسب یک جام با تاتنهام 10 برابر قهرمانی با رئال ارزش دارد.

کین فوتبالیست بزرگی است و شایسته بهترین ها. او حق دارد در دوران فوتبالش صاحب جام شود و اگر به تیمی دیگر مثل رئال برود، هیچکس او را سرزنش نخواهد کرد ولی اگر او این شانس را دارد تا تحت هدایت ژوزه مورینیو برنده جام شود، بهتر است در تاتنهام بماند. قهرمانی در تاتنهام چند برابر ارزشمند خواهد بود. در صورت کسب موفقیت تاتنهام،مجسمه کین را خواهند ساخت؛ اینطور نیست؟»

 

دیدگاه‌ها