کد خبر : 1734308 | 10 بهمن 1399 ساعت 14:02 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

والتری بوتاس: قرارداد همیلتون برای من مهم نیست!

والتری بوتاس، هم تیمی لوییس همیلتون در مرسدس، می گوید که اهمیتی به قرارداد بستن یا نبستن همیلتون نمی دهد و تنها یک هدف داد؛ قهرمانی جهان.

والتری بوتاس: قرارداد همیلتون برای من مهم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، لوییس همیلتون پس از کسب هفتمین عنوان قهرمانی جهان با مرسدس، هنوز با این تیم قراردادی برای فصل جدید امضا نکرده است، اما والتری بوتاس، هم‌تیمی او در مرسدس، می‌گوید که قرارداد بستن یا نبستن همیلتون برای او بی‌اهمیت است. بوتاس تنها یک هدف دارد: قهرمانی جهان!

بوتاس تابستان گذشته قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با مرسدس تمدید کرد و اکنون تنها هشت هفته مانده به شروع فصل جدید، مرسدس هنوز یک راننده کم دارد و قهرمان هفت باره جهان هنوز تیمی ندارد!

 

1567172
 

بوتاس در یک مصاحبه‌ تلویزیونی راجع به قرارداد همیلتون گفت: "برای من مهم نیست. همه‌ی رانندگان فرمول یک خوب هستند، پس رقابت با هر کسی که صندلی مرسدس را بگیرد سخت خواهد بود.

در حال حاضر من فقط می‌توانم روی خودم بهتر تمرکز کنم. واضح است که من تنها یک هدف دارم. به عنوان یک تیم ما سال‌هاست که بهترین بوده‌ایم و عنوان قهرمانی تیم‌ها را نیز برده‌ایم.

هم‌تیمی من سالهاست که دارد مرا شکست می‌دهد، بنابراین تنها هدف من این است که او را شکست بدهم.

من تنها روی خودم تمرکز کرده‌ام. اگر این کار را بکنم و همچنان به رشد و پیشرفت خودم ادامه دهم، فصل خوبی در پیش خواهد بود."

دیدگاه‌ها