کد خبر : 1734536 | 11 بهمن 1399 ساعت 14:20 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

جدایی قطعی سه بازیکن بارسلونا در تابستان

از حالا مشخص شده است که سه بازیکن بارسا در تابستان جدا خواهند شد.

جدایی قطعی سه بازیکن بارسلونا در تابستان

به گزار ش "ورزش سه"، بارسلونا مثل دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی در دوران پاندمی کرونا متحمل ضرر و زیان اقتضادی زیادی شده است. در دو مرحله دستمزد بازیکنان کاهش پیدا کرده و هدف رئیس بعدی باشگاه چیزی جز این نخواهد بود که هزینه ها در باشگاه را کاهش دهد. یکی از روش ها فروش بازیکنانی است که دستمزد تقریبا بالایی می گیرند و در عوض جذب بازیکنانی با کیفیت تر ولی با دستمزد پایین تر.

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، از حالا مشخص است که بارسلونا برای تابستان بعد روی سه بازیکن خود دیگر حساب نمی کند.

 

 

1563092

 

 

اولی جونیور فیرپو است که تابستان 2019 از بتیس جذب شد و قرار بود رقیب جوردی آلبا باشد ولی تاکنون نتوانسته پاسخ توقعات را بدهد. او همین زمستان چیزی تا جدایی فاصله نداشت اما سران باشگاه فروش یا انتقال قرضی او را منوط به جذب اریک گارسیا کرده بودند.

 

 

1508155

 

 

ساموئل اومتیتی داستانی متفاوت دارد. مدافع فرانسوی 5 فصل است در بارسا حضور دارد و در دو سال گذشته اغلب درگیر مصدومیت ها بوده است. در بارسلونا به این نتیجه رسیده اند که فروش او منطقی ترین تصمیم خواهد بود. اومتیتی پس از مشورت با رونالد کومان تصمیم گرفت تا پایان فصل بماند و سپس راهی تیمی دیگر شود.

 

 

1566496

 

 

نتو گلر برزیلی که ذخیره مارک آندره تراشتگن است، خود تمایل به جدایی دارد و درخواستی رسمی نیز ارائه داد ولی مسئولان باشگاه به وی اعلام کردند که تنها در پایان فصل چنین اتفاقی مقدور خواهد بود.

دیدگاه‌ها