کد خبر : 1734542 | 11 بهمن 1399 ساعت 14:58 | 21.7K بازدید | 2 دیدگاه

خوشبینی مضاعف در مادرید

بازگشت هازارد؛ او همان ستاره چلسی می شود

ادن هازارد که به نظر می رسد به فرم خوب خوش نزدیک شده، امشب قرار است ستاره تیمش برابر لوانته باشد.

بازگشت هازارد؛ او همان ستاره چلسی می شود

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد هفته گذشته بالاخره پس از چند ماه توانست برای رئال گلزنی کند. او گل سوم تیمش را برابر آلاوس به ثمر رساند و در فصل جاری سه گله شد.

هازارد بارها درگیر مصدومیت بوده و همین قضیه باعث شده در یک سال و نیم که از پیوستنش به رئال می گذرد، نتواند پاسخ انتظارات را بدهد. او گران ترین بازیکن تاریخ رئال است و وقتی از چلسی راهی باشگاه مادریدی شد، یکی از 5 بازیکن برتر دنیا محسوب می شد ولی الان چندان نشانی از روزهای اوجش ندارد.

 

 

1567486

 

 

داوید بتونی دستیار زیدان در نشست خبری پس از بازی با آلاوس در مورد هازارد روی این تاکید داشت که با گذشت زمان و در صورتی که او مصدوم نشود، تبدیل به همان ستاره ای خواهد شد که از او انتظار می رود. زیدان هم بارها گفته است که در مورد هازارد باید صبور بود.

 

ستاره بلژیکی در یک هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی داشت و در رئال معتقدند که او بحران مصدومیت های متوالی را کاملا به دست فراموشی سپرده و اعتماد به نفسش نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است.

او که تاکنون 43 بازی رئال را به این دلیل است دست داده، مدت هاست که نتوانسته در یک بازی 90 دقیقه در میدان باشد ولی امشب برابر لوانته می تواند پس از مدت ها یک بازی کامل در زمین باشد.

 

 

1567485

 

 

کادر فنی رئال بسیار خوشبین است که هازارد امروز در بازی با لوانته بهترین نمایش یک سال گذشته خود را ارائه دهد و در روزی که تنها 16 بازیکن تیم اول در دسترس هستند، او به نوعی ناجی تیم باشد.

هازارد خاطره خوبی از بازی برابر لوانته ندارد. او فصل گذشته در زمین این تیم مصدوم شد و مجبور به جراحی شد. در نهایت نیز رئال بازی خود را به لوانته باخت.

 

دیدگاه‌ها