کد خبر : 1734572 | 11 بهمن 1399 ساعت 17:24 | 67.5K بازدید | 1 دیدگاه

سنگ تمام پرسپولیسی‌ها برای مهرداد در آزادی (عکس)

پرسپولیس در شرایطی امروز برابر ماشین سازی قرار گرفته که بار دیگر جامه مشکی بر تن بازیکنان این تیم رفته و اینبار در سوگ مهرداد میناوند.

به گزارش "ورزش سه"، درگذشت مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، جامعه فوتبال را در شوک بزرگی فرو برده است. بر این اساس اعضای تیم پرسپولیس در شرایطی امروز در جدال با ماشین سازی در استادیوم آزادی حاضر شده‌اند که پیراهن مشکی خود را بر تن کرده‌اند. این تیم پیش از این در لیگ پانزدهم نیز بعد از فوت کاپیتان هادی نوروزی تا مقطعی با پیراهن مشکی برابر رقبا حاضر شده بود.

بازیکنان پرسپولیس امروز در شرایطی در استادیوم آزادی حاضر شدند که کانون هواداران این باشگاه برای یادبود مهرداد میناوند، روی سکوها طرح موزاییکی نام وی را طرح زده بودند.

 

پیش از شروع بازی نیز بازیکنان با پیراهنی که روی آن عکس مرحوم مهرداد میناوند نقش بسته بود و با پارچه نوشته‌ای در فراغ این پیشکسوت در زمین حاضر شده بودند. در ادامه نیز اهدای گل به محل یادبود مهرداد میناوند از دیگر اقدام بازیکنان و اعضای پرسپولیس پیش از سوت شروع بازی بود.

 

عکس تیمی پرسپولیس نیز با حضور قاب عکسی از مهرداد میناوند بود تا آنها همچنان یاد پیشکسوت خود را زنده نگه دارند و تصویری خاطره انگیز از این بازی ثبت کنند.

 

تصاویری از یحیی گل محمدی در ابتدای این بازی منتشر شده که حال دگرگون و احساسی او را نشان می‌دهد. سرمربی پرسپولیس که کاملا احساسی نشان می‌دهد بارها در تلاش بوده تا اشک خود را از دوربین‌های پرتعدادی که این بازی را پوشش می‌دهند، پنهان کند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها