کد خبر : 1734621 | 11 بهمن 1399 ساعت 19:43 | 19.5K بازدید | 3 دیدگاه

شیری: مصدومیت‌شان برای وقت کشی بود

مدافع راست پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در صحنه منجر به گل پیروزی بخش تیمش، توپ را در اختیار حریف قرار نداده‌اند توضیح داد.

شیری: مصدومیت‌شان برای وقت کشی بود

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در ثانیه‌های پایانی بازی سه بازیکن ماشین سازی روی زمین افتاده بودند و توپ را به بیرون زدند، بازیکنان پرسپولیس بلافاصله بازی را به سود خود به جریان انداختند و در ادامه موفق به ثبت گل شدند. اقدامی که با اعتراض حریف و توضیح مهدی شیری همراه شده است.

 

مدافع راست پرسپولیس در ابتدا در واکنش به سوالی که بعد از گل وحید امیری به جای 25 اشتباه داشته و 52 نشان داده گفت: بله، در آن شرایط اشتباه کردم. اما روح مهرداد عزیز خیلی به ما کمک کرد و به خانواده عزیزش هم تسلیت می گویم. جای او خیلی خالی بود و امیدوارم روحش در آرامش باشد.

 

وی درباره بازی نیز اینطور گفت: بعد از گل اول، باز هم شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی فوتبال ما را تنبیه کرد و گل مساوی را خوردیم اما خوشبختانه توانستیم در ثانیه پایانی گل بزنیم.

 

شیری در خصوص اینکه ماشین سازی مدعی شده که آنها فیرپلی را رعایت نکرده و در صحنه گل دوم توپ را در اختیار آنها قرار نداده بودند گفت: ببینید من با کادرفنی آنها هم صحبت کردم. نمی شود که ناگهان سه بازیکن آنها ادعای مصدومیت داشته باشند و یک باره روی زمین بیفتند. این نشان می‌دهد که ادعای درستی نداشتند و به دنبال اتلاف وقت بودند. اگر واقعا مصدوم بودند مطمئن باشید در شرایط شکست هم توپ را در اختیار آنها قرار می‌دادیم. امیدواریم این اتفاقات و ادعاهای الکی برای وقت تلف کردن در فوتبال ما کمتر شود.

دیدگاه‌ها