کد خبر : 1734629 | 11 بهمن 1399 ساعت 19:54 | 21.6K بازدید | 2 دیدگاه

نعمتی: امیدوارم با قهرمانی روح میناوند را شاد کنیم

هافبک پرسپولیس می گوید که هنوز نمی داند داور چرا خطای پنالتی به سود ماشین سازی اعلام کرده است.

نعمتی: امیدوارم با قهرمانی روح میناوند را شاد کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس به لطف گل ثانیه های پایانی احمد نوراللهی موفق شد از سد ماشین سازی قعر جدولی بگذرد و اختلافش را با تیم های صدرنشین کمتر کند. سیامک نعمتی که در این دیدار مرتکب خطای پنالتی بر روی محمدامین اسدی شد، معتقد است به احتمال 90 درصد این پنالتی اشتباه بوده است.


نعمتی در پایان بازی و در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود. خدا را شکر می کنم که توانستیم بعد از دست دادن آقای میناوند، یک برد ارزشمند کسب کنیم و این پیروزی را به روح ایشان تقدیم می کنیم. جای آقا مهرداد بین ما خیلی خالی است. مجددا به خانواده ایشان تسلیت می گویم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی روح ایشان را شاد کنیم.


وی در مورد خطای پنالتی که به سود ماشین سازی اعلام شد، گفت: خودمم متوجه آن صحنه نشدم و هنوز نمی دانم من مرتکب خطای پنالتی شدم یا اتفاق دیگری رخ داد. آقای داور نیز به ما نگفت که چه اتفاقی رخ داده است تنها گفت دو نفری بازیکن حریف را پرس کرده ایم. صد در صد نه ولی 90 درصد می گویم که پنالتی اشتباه بود.


نعمتی درباره اینکه آنها امروز به سختی برنده شدند، گفت: انتظارات از پرسپولیس بالاست. 4 سال است که بهترین نتایج را کسب می کنیم. مقداری از بیرون فشارها روی تیم زیاد شده است و هواداران باید کمک کنند این فشارها از روی تیم برداشته شود. هواداران همیشه از تیم حمایت کرده اند ولی باز هم به آنها نیاز داریم ولی شک نکنید ما دوباره برای قهرمانی می جنگیم.


وی در مورد اینکه آیا فکرش را می کردند دقیقه 25 به گل برسند، گفت: نه فکرش را نمی کردیم و واقعا یکی از بهترین صحنه های فوتبالی بود که برای خود من اتفاق افتاد.


نعمتی در مورد اعتراض بازیکنان ماشین سازی به عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی پرسپولیسی ها پیش از گل دوم، گفت: بازی جوانمردانه اینگونه است که یکی دو بار بازیکن مصدوم می شود نه اینکه هر پنج دقیقه یکبار دو بازیکن آنها روی زمین بیفتد. اگر بازی جوانمردانه ملاک است که خود آنها نیز باید جوانمردانه بازی می کردند.

دیدگاه‌ها