کد خبر : 1734647 | 11 بهمن 1399 ساعت 20:26 | 54.9K بازدید | 3 دیدگاه

گلی که سه امتیازی نباشد اصلا نمی ارزد

بابایی: احترام پرسپولیسی‌ها واجب اما داور بد حرف زد

پیمان بابایی مدعی است که تیمش شایستگی بیشتری برای دستیابی به امتیاز داشت و حریف روی عدم رعایت فیرپلی و حمایت داوری به نتیجه رسید.

بابایی: احترام پرسپولیسی‌ها واجب اما داور بد حرف زد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ماشین سازی درباره بازی برابر پرسپولیس گفت: ما آمده بودیم اینجا سه امتیاز را بگیریم اما دیدید که گل اول آنها صد درصد آفساید بود و گل دوم هم ما انتظار فیرپلی داشتیم و بچه های ما روی زمین بودند. از بیرون جو دادند و آنها هم توپ را ندادند و گل زدند.

 

وی ادامه داد: من درباره داوری هیچ وقت حرف نمیزنم اما داوری امروز خیلی ضعیف بود. حالا کمک داور دوم هم یک پرسپولیسی شش آتشه بود که جو را هم خراب می کرد.  شرایط به شکلی بود که حتی از آن طرف زمین هم صحنه را داد می زد و می گفت خطا است که خودم هم چند بار به او گفتم بابا این سمت چهار تا داور هستند. حالا البته ما بازی را باختیم. در روزی که خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت خوبی داشتیم باختیم.

 

بابایی که در این بازی تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در بخش دیگری از انتقاداتش نسبت به عملکرد داوری مدعی است که داور با آنها بدلحن بود: آقا مهدی (اسلامی) هم گفتند. داور خیلی با ما بد حرف می زد. آقا کمال و آقا سید احترامش واجب است اما کمک داور یک پرسپولیسی شیش آتیشه بود و داور هم با ما خیلی بد حرف میزد.

 

وی درباره گلش در این بازی گفت: گلی که با سه امتیاز تمام نشود اصلا قابل قبول نیست. ما فیرپلی بازی کردیم و بازیکن ما روی زمین بود. اما کادرفنی پرسپولیس درخواست کردند که توپ را بیرون نزنند و به ما ندهند و متاسفانه همان توپ تبدیل به گل شد.

دیدگاه‌ها