کد خبر : 1735019 | 13 بهمن 1399 ساعت 16:15 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بادران ۲ - مس کرمان ۱

لیگ یک/ برد بزرگ هفته تقدیم به میناوند

شاگردان محسن عاشوری موفق شدند برد ارزشمندی برابر مس کرمان کسب کنند.

لیگ یک/ برد بزرگ هفته تقدیم به میناوند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر، بادران و مس کرمان از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه غدیر تهران مقابل هم قرار گرفتند که با توجه به جایگاه جدولی دو تیم با حضور در رده‌های هشتم و دوم، این مسابقه از حساسیت بالایی برخوردار بود.

بازی در لحظات ابتدایی در اختیار مس بود، اما بادران هم یک موقعیت جدی در ۱۵ دقیقه ابتدایی داشت و می‌توانست با یک ضربه سر به گل برسد که توپ از کنار تیرک دروازه کرمانی‌ها به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۸ روی اشتباه دروازه‌بان بادران و فرصت‌طلبی بابا محمدی، این بازیکن موفق شد گل اول مس کرمان را به ثمر رساند و تیمش را در تهران پیش بیندازد.

 

1568272

 

دروازه مس کرمان دو بار در دقایق ۳۷ و ۴۰ به‌صورت جدی تهدید شد، اما سجاد بیرانوند با واکنش‌های خوب خود اجازه گلزنی به بادران را نداد ولی لحظاتی پس از آن احسان پیرهادی موفق شد در بین مدافعان مس، با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم بادران نمایش بهتری از شاگردان رضا مهاجری ارائه کرد و بالاخره موفق شد پس از چند حمله متوالی، در دقیقه ۷۰ توسط ایمان غلامی گل دوم را وارد دروازه بیرانوند کند.

بادرانی‌ها که شادی گل خود را تقدیم به روح زنده‌یاد مهرداد میناوند کرده بودند، برتری خانگی مقابل مس کرمان را تا پایان حفظ کردند و به برد ارزشمندی مقابل شاگردان مهاجری رسیدند.

 

تیم فوتبال بادران تهران با برد ۲ بر یک در بازی امروز ۱۹ امتیازی شد و موقتا تا رده چهارم جدول صعود کرد و مس کرمان هم  ۲۱ امتیازی و در رده دوم جدول لیگ یک ماند.

 

دیدگاه‌ها