کد خبر : 1735032 | 13 بهمن 1399 ساعت 16:55 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

داوری‌های لیگ یک فاجعه است؛

نصرتی: باید با اختلاف ۶ گل می‌بردیم

سرمربی پارس جنوبی ضمن ابراز تاسف از عملکرد بازیکنانش در زدن ضربات آخر، تیمش را مقابل استقلال ملاثانی مستحق برد دانست.

نصرتی: باید با اختلاف ۶ گل می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال ملاثانی گفت: امروز در حالی پا به این دیدار گذاشتیم که روی سه امتیاز بازی خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم. برایمان خیلی مهم بود که بازیکنان به لحاظ روحی روانی ریکاوری خوبی داشته باشند تا با تمرکز بیشتری به مسائل تاکتیکی بپردازند؛ برای همین در طول هفته روی این مسئله خیلی کار کردیم.

 

او ادامه داد: با آنالیزی که در طول هفته انجام دادیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و ولی خیلی زود غافلگیر شدیم و متاسفانه بازیکنان با تجربه ما که اتفاقا توقع بیشتری هم از آنها داریم، بد عمل کردند.

سرمربی پارس جنوبی درباره روند بازی تیمش بعد از دریافت گفت: همه آنهایی که بازی را دیدند می توانند شهادت بدهند تیم حریف روی تک موقعیت خود در طول کل ۹۰ دقیقه به گل رسید و بازیکنان ما علی‌رغم ایجاد نزدیک به ۱۰ موقعیت ۱۰۰ درصد، نتوانستند در زدن ضربات آخر موفق باشند. این مسئله بسیار مهمی است که بازیکنان ما باید متوجه آن باشند؛ تا وقتی نرخ تبدیل موقعیت‌هایمان به گل کم باشد، نمی‌توانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

 

نصرتی با انتقاد از روند داوری‌ها در لیگ یک ابراز کرد: واقعا سطح داوری‌ها در لیگ یک فاجعه است. اشتباه داوری تنها به یک یا دو صحنه ختم نمی‌شود. داوران باید توانایی مدیریت و نظم دادن به بازی را داشته باشند. داور امروز با سوت‌های بی‌مورد خود بارها و بارها بازی را از جریان انداخت و اجازه نداد این دیدار روند طبیعی خودش را ادامه دهد.

او یادآور شد: ما باید بدانند برای ماندن در کورس می‌بایست از تک تک فرصت هایی که نصیب‌شان می شود، نهایت بهره را ببرند. امروز تیم ما در ایجاد موقعیت های گل موفق بود، اما نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم.

 

نصرتی اضافه کرد: خیلی زود باید خودمان را آماده کنیم برای دیدار بعدی ولی باید یادمان باشد که سه امتیاز بازی به حساب تیمی واریز می شود که بتواند موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کند. امیدوارم بازیکنان با تجربه ما هم خیلی زود به روند خوب خود برگردند و در مواقع حساس برای تیم عملکرد اثربخش داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها