کد خبر : 1735109 | 13 بهمن 1399 ساعت 23:18 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بارتومئو به افشای جنجالی قرارداد مسی

جوزپ بارتومئو، رئیس سابق باشگاه بارسلونا به افشای قرارداد لیونل مسی توسط نشریه ال موندو واکنش نشان داد.

واکنش بارتومئو به افشای جنجالی قرارداد مسی

به گزارش "ورزش سه"، نشریه ال موندو در گزارش ویژه شماره یکشنبه خود، به افشاگری در مورد قرارداد لیونل مسی پرداخت. انتشار ریز قرارداد لیونل مسی در سال 2017 و ارقام ترسناک دریافتی او تا به امروز که به 555 میلیون یورو می رسد.

 

این رقم به صورت دستمزد، پاداش و بندهای متغیر دیگر بوده به خصوص در شرایط پاندمی کرونا که بارسلونا از لحاظ مالی فشار فراوانی را حس می کند، مسی به نوعی متهم به ورشکسته کردن باشگاه شده است.

 

 

1534137

 

 

در همین ارتباط جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق و پرحاشیه باشگاه بارسلونا به این افشاگری واکنش نشان داده و می‌گوید: " شنیده ام که گفته شده یکی از مدیران قبلی باشگاه دست به افشای قرارداد لیونل مسی زده است. این اشتباهی بسیار بزرگ است چراکه این قضیه کاملا مهم و جدی است. در واقع این اتفاق یک امر غیر قانونی محسوب می شود. مشخصا نمی‌دانم چه کسی این کار را انجام داده اما فقط چهار یا پنج نفر از قرارداد مسی مطلع بودند. از طرفی لالیگا نیز یک نسخه کپی از قرارداد او در اختیار دارد.

 

با این حال من معتقدم که لیونل مسی کاملا شایسته مبالغی است که باشگاه برای او پرداخت می‌کند و حتی ارزش کارهایی که او برای بارسلونا انجام داده از آنها بیشتر است."

 

بارتومئو در ادامه گفت: " ویروس کرونا برای همه باشگاه‌ها در سرتاسر جهان مشکل ایجاد کرده است و تنها مختص بارسلونا نیست. ما در سال 2017 با لیونل مسی این قرارداد را به امضا رسانده و آن زمان هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که شرایط اینگونه شود چرا که در آن مقطع باشگاه می‌توانست به راحتی حقوق مسی و دیگر بازیکنان را پرداخت کند."

 

 

1496560

 

 

انتخاب رونالد کومان: " فکر می کنم که انتخاب او به عنوان سرمربی جدید بارسلونا بهترین تصمیمی بود که ما اخیرا آن را اتخاذ کردیم."

دیدگاه‌ها