کد خبر : 1735592 | 16 بهمن 1399 ساعت 16:38 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه ساختاری به قیمت گل برای مس؛

کم‌تجربگی کار دست دفاع شهر خودرو داد

در حالی دوربین‌های تلویزیونی مشغول نشان دادن تعویض دو بازیکن شهر خودرو بود، مهاجم سرعتی و فرصت‌طلب مس موفق شد برای تیمش گلزنی کند.

  کم‌تجربگی کار دست دفاع شهر خودرو داد

به گزارش "ورزش سه" تساوی بدون گل تا دقیقه 60 باعث شد تا مهدی رحمتی وادار به ایجاد تغییرات در ارنج تیمش شود و احمد الجبوری که هفته گذشته در اصفهان مقابل سپاهان ناجی شهر خودرویی‌ها شده بود و آن‌ها را به پیروزی رساند در کنار ابوذر صفر زاده به میدان آمدند تا جای رحمان جعفری و علی طاهران را بگیرند؛ در حالی که بازیکنان شهر خودرو خواستند تا بازی را پس از انجام تعویض‌ها شروع کنند، هنوز شکل‌گیری ساختاری پس از ورود الجبوری و طاهران شکل نگرفته بود.

 

همین مسئله برای شاگردان رحمتی دردسرساز شد و روی پاس به عقب خط دفاع کم‌تجربه و جوان مشهدی‌ها در روزی که فرشاد فرجی و اکبر صادقی به دلیل محرومیت جایی در ارنج مهدی رحمتی نداشتند، فراز امامعلی فرصت‌طلبی کرد و توانست با توپ‌ربایی دروازه میلاد فراهانی را باز کند تا گل اول به سود مسی‌ها و شاگردان محمد ربیعی به ثمر برسد و آن‌ها در آستانه کسب سه امتیازی ارزشمند خارج از خانه قرار گیرند.

 

این چهارمین گل فراز امامعلی در لیگ بیستم بود؛ او پیش از این توانسته بود در دیدار با ماشین سازی و پیکان (2 بار) گلزنی کند.

دیدگاه‌ها