کد خبر : 1735608 | 16 بهمن 1399 ساعت 17:21 | 69.8K بازدید | 2 دیدگاه

می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم؛

گل محمدی: یکی از بهترین بازی هایمان بود

یحیی گل محمدی با تمجید از شاگردانش گفت که این یکی از بهترین بازی های فصل پرسپولیس بود.

گل محمدی: یکی از بهترین بازی هایمان بود

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با تراکتور حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش گفت: درگذشت علی انصاریان را به همه فوتبالدوستان و جامعه هنری و خصوصا خانواده اش تسلیت می‌گویم. انشالله روحش شاد باشد و این پیروزی را به روح او تقدیم می‌کنیم.
 

 

او درباره پیروزی مقابل تراکتور گفت: تراکتور همیشه جزو تیم های خوب لیگ بوده و بازی کردن جلوی این تیم همیشه سخت بود اما امروز بچه های ما با تمرکز بالا بازی کردند و موقعیت های خوبی هم داشتیم و می‌توانستیم با اختلاف گل پیروز شویم. بازی خوبی ارائه کردیم و یکی از بهترین بازی های ما تا اینجای کار بود. تمرکز خوب هم در دفاع و هم در حمله داشتیم و این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم.

 

گل محمدی درخصوص نمایش شاگردان اظهار داشت: باید از بازیکنانم به خاطر نمایش خوب تشکر کنم. همیشه به آن ها گفتم که باعث افتخار هواداران هستند. با همه مشکلات کار را جلو می‌برند و از مشکلات خیلی خوب عبور می‌کنند.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه حرف هایش عنوان کرد: از همه کسانی که زحمت کشیدند تا این بازی برگزار شود تشکر می‌کنم. به خصوص از تیم داوری که روز خیلی خوبی داشتند و خوب مدیریت کردند. از داوران هم تشکر می‌کنم و برای تراکتور هم آرزوی موفقیت دارم.

 

یحیی گل محمدی در مورد نقطه قوت تیمش گفت: یکی از کارهای خوبی که داشتیم حفظ توپ در زمین حریف بود. در خیلی از دقایق، بازی را در اختیار گرفتیم و به همان اندازه هم موقعیت گیرمان آمد. تعویضی هم که کردیم تعویض خیلی خوبی بود و هم توانستیم بازی را مدیریت کنیم و هم فرصت اضافه کردن به گل هایمان را داشتیم.

دیدگاه‌ها