کد خبر : 1735629 | 16 بهمن 1399 ساعت 17:59 | 37.9K بازدید | 2 دیدگاه

چمنیان: بضاعت تراکتور در همین حد بود

دستیار مسعود شجاعی می‌گوید که مشکلات این تیم باید آسیب شناسی و حل شود.

چمنیان: بضاعت تراکتور در همین حد بود

به گزارش "ورزش سه"، عباس چمنیان صحبت هایش در نشست خبری را با عذرخواهی از هواداران تراکتور آغاز کرد و گفت: بابت کسب نتیجه امروز و به هر حال این که در بازی های خانگی دچار مشکل هستیم، از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. پیش بینی کردیم که اگر اشتباه کنیم و مسئولیتمان را انجام ندهیم، دچار مشکل می‌شویم. تک تک بازیکنان در محوطه جریمه مسئولیت داشتند اما از سیدجلال حسینی غفلت کردند و توپ گل شد. قبل از گل پرسپولیس موقعیت حمزویی بود که اگر گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد. طبیعی بود که بعد از دریافت گل خورده، پرسپولیس موقعیت هایی را به دست آورد. عدم دقت و عجله باعث شد تا گل مساوی را نزنیم.

 

وی افزود: بضاعت تیم ما همین قدر است. روی نیمکت اشکان دژاگه را داشتیم اما بازیکن صددرصد آماده نیست و آسیب دیدگی اش هنوز وجود دارد. تمام شرایط ما برای این بود که نتیجه را تغییر دهیم اما این اتفاق رخ نداد و من هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

 

چمنیان درباره غیبت شجاعی در نشست های خبری گفت: آقای شجاعی به دلیل نداشتن کارت مربیگری نمی‌تواند در کنفرانس خبری حضور یابد. یک نکته این است که آقای شجاعی بعد از هفته پنجم مسئولیت تیم را برعهده گرفته و او نقشی در بستن تیم نداشت. خود این کار، اساسا کار سخت و دشواری است که آقای شجاعی در اولین تجربه مربیگری، مسئولیت تیم تراکتور را در شرایط خاص قبول کرده است. تیم تراکتور نوسان داشته اما در بعضی بازی ها عملکرد بچه ها بدنبوده است. با این حال با ترمیم تیم، مشکلات تیم باید برطرف شود و همچنین باتغییرات تاکتیکی، تلاش می‌کنیم نوسان تیم را از بین ببریم.

 

مربی تیم تراکتور همچنین اظهار داشت: در بازی قبلی هم ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم. مهاجم خارجی ما حمزویی از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم در تراکتور تنها یک گل به ثمر رسانده و نشان می‌دهد که او نمی‌تواند از پس تمام کنندگی بر بیاید. ما چند بازی از او استفاده نکردیم اما در بازی با آلومینیوم و پرسپولیس فرصت کافی داشت که استفاده نکرد. به جز عباس زاده بقیه مهاجمان ما از پس گلزنی بر نیامده اند. تغییراتی را هم که دادیم تمام بضاعت ما بود اما شرایط بازی تغییر نکرد و در زمینه ایجاد موقعیت هم بعضی مواقع علی رغم دادوفریاد از روی نیمکت و نکاتی که قبل از بازی گفته می‌شود، بازیکنان تمرکز کافی را ندارند. باید مشکلات ما آسیب شناسی و حل شود؛ چه با تقویت تیم و چه تغییرات تاکتیکی.

دیدگاه‌ها