کد خبر : 1735779 | 17 بهمن 1399 ساعت 15:38 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

با گلزنی اسدی و بابایی؛

سریع‌ترین کامبک لیگ در شهر قدس

شاگردان سعید اخباری موفق شدند در فاصله‌ای 4 دقیقه‌ای دو بار مقابل پیکان به گل برسند تا برد خانگی شاگردان تارتار خیلی زود از دست برود.

سریع‌ترین کامبک لیگ در شهر قدس

به گزارش "ورزش سه" تقابل دو تیم پیکان و ماشین‌سازی تبریز در حالی در ورزشگاه شهدای شهر قدس در حال پیگیری است که فعلا عنوان پرگل‌ترین بازی هفته را یدک می‌کشد؛ چرا که در ابتدا تیم میزبان توانست با گلزنی سامان فلاح جوان و درخشش دوباره فرزاد حاتمی با دو گل از سبزپوشان تبریزی پیش افتد اما شاگردان اخباری که برای بقا در لیگ نیاز مبرمی به امتیازات‌شان در ادامه فصل دارند، فشار روی دروازه پیکان را دوچندان کردند تا به گل برسند.

 

محمدامین اسدی که هفته گذشته مقابل پرسپولیس موفق به کسب پنالتی شد در کنار پیمان بابایی که تک گل تیمش به پرسپولیس را زد، بار دیگر برای ماشین‌سازی در زمین درخشان حاضر شده و موفق شدند تا در فاصله‌ای 4 دقیقه و پیش از رسیدن به دقیقه 30 مسابقه، دو گل خورده جبران کنند و بازی با نتیجه 2-2 دنبال شود.

 

این سریع‌ترین کامبک لیگ بیستم بود که در ورزشگاه شهر قدس امروز با درخشش اسدی و بابایی رخ داد؛ پیمان بابایی موفق شد با گلی که به امروز به پیکان زد، تعداد گل‌های خود در فصل جاری را به عدد 6 برساند و در کورس رقابت آقای گلی لیگ بیستم باقی بماند.

دیدگاه‌ها