کد خبر : 1735801 | 17 بهمن 1399 ساعت 17:01 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: برابر گل گهر به دنبال برد و سه امتیاز بودیم

مجتبی حسینی با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر گل گهر سیرجان، از مسوولان خواست توجه لازم برای تداوم این شرایط را داشته باشند.

حسینی: برابر گل گهر به دنبال برد و سه امتیاز بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی درباره عملکرد تیمش مقابل گل گهر سیرجان و تساوی برابر حریف گفت: ابتدا به مردم شریف کرمان سلام می گویم و درباره بازی هم باید بگویم با توجه به شناخت خوبی که تیم ها در هفته چهاردهم از یکدیگر دارند، می دانستیم بازی دشواری خواهیم داشت. حریف خط حمله قدرتمندی دارد و فلسفه کادرفنی حریف فوتبال هجومی است.

 

وی ادامه داد: ما به دنبال کنترل بازی بودیم و علیرغم اینکه بازی خوبی بود ما موقعیت چندانی به حریف ندادیم. سعی کردیم در ضدحملات و حفظ توپ در زمین حریف صاحب موقعیت شویم. در نهایت به نظرم تک امتیاز از این بازی خارج از خانه خوب باشد.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: گل گهر در نیمه دوم یک تعویض خوب داشت و بازیکن بازیساز در خط دفاعی و یک هافبک رو به جلو اضافه کردند و این مساله در 15 دقیقه نیمه دوم نظم ما را بهم زد و تنوع حرکتی حریف را افزایش داد. البته در ادامه تیم ما شناخت پیدا کرد و توانستیم راه آنها را ببندیم. ما هم در این بازی به دنبال فوتبال رو به جلو بودیم و اگر موقعیت داشتیم برای برد می جنگیدیم.

 

مجتبی حسینی درباره عملکرد موفق تیمش طی چهار بازی اخیر گفت: ما تیم جوانی هستیم که با انگیزه بالا کار می کنیم. بچه های ما با تلاش زیادی کار می کنند و امیدوارم مسوولان این مساله را ببینند و کمک کنند. اجازه ندهند به دلیل مشکلات مالی دچار افت شود. به هر حال توانمندی ما تا حدی است و مسوولان نباید اجازه دهند وارد این مشکل شود. 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان از میزبانی حریف تشکر کرد و گفت: جا دارد از عملکرد میزبانی حریف تشکر کنم و بابت تیم خوبی که دارند به آنها تبریک بگویم.

دیدگاه‌ها