کد خبر : 1735822 | 17 بهمن 1399 ساعت 18:02 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

این بار در دربی خوزستان و در آبادان

بازهم وی ای آر به سبک ایرانی! (عکس)

صنعت نفت در آبادان یک گل جنجالی را وارد دروازه فولاد کرد که در ابتدا این گل رد شده بود.

بازهم وی ای آر به سبک ایرانی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دربی خوزستان میان صنعت نفت و فولاد امروز در آبادان برگزار شد. دیداری که برای دو تیم بسیار حائز اهمیت بود و صنعت نفت برای رسیدن به صدر جدول در پی کسب پیروزی بود و فولاد نیز برای جانماندن از کورس تیم های مدعی برای پیروزی به میدان آمده بود.


در دقیقه 66 این دیدار، یک اتفاق جنجالی رخ داد که داور 2 کارت زرد و یک کارت قرمز پس از آن، از جیب خود خارج کرد. در این لحظه، حرکت بازیکنان نفت از سمت چپ، با یک موقعیت برای بیت سعید همراه بود که ضربه ارسالی این بازیکن به روی دروازه را رضا خالقی فر به گل تبدیل کرد ولی کمک داور این دیدار به نشانه آفساید، این گل را مردود اعلام کرد.


اعتراض شدید بازیکنان صنعت نفت به تصمیم داور و تراکم بازیکنان در آن منطقه از بازی، باعث وقفه در جریان دیدار شد که در این بین، محسن فروزان دروازه بان فولاد یک کارت زرد دریافت کرد.

 

1569668


گویا رحیم حاجی پور کمک داور دیدار اعتقاد داشت قبل از اینکه بیت سعید توپ را به روی دروازه ارسال کند، محمدرضا غبیشاوی بازیکن آبادانی ها که در منطقه آفساید قرار داشت، روی توپ اثر گذاشته است و به همین دلیل، او این گل را نشانه آفساید مردود اعلام کرده است ولی در تصاویر تلویزیونی مشخص شد غبیشاوی هیچ تأثیری روی این توپ نگذاشته است.


در نهایت و پس از این تصمیم جنجالی، عبدالنبی پورخلف داور این دیدار پس از مشورت با کمک های اول و دوم خود و یک نوع VAR مشورتی و وطنی، در نهایت تصمیم کمک داور خود را رد و گل خالقی فر را صحیح اعلام کرد تا آبادانی ها در خانه با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

 

1569669

 

1569670


این اتفاق این بار با اعتراض نیمکت فولاد همراه شد و داور به اسماعیل قنبری مربی صنعت نفت یک کارت قرمز نشان داد و جواد نکونام نیز یک کارت زرد از داور این دیدار دریافت کرد. دیدار دو تیم در پایان با تساوی یک – یک به پایان رسید.

دیدگاه‌ها